Interviu cu Vlad Ciuburciu: Vascar este un membru al familiei, nu doar un business

23 octombrie 2020
Autor:
Content SEO

Vlad Ciuburciu a vorbit, intr-un interviu, despre evolutia sa in cadrul companiei Vascar, de la simplu angajat in Departamentul de Marketing si pana la pozitia de Director General, pe care o ocupa din luna octombrie 2017.

Vascar, unul dintre principalii producatori de conserve si preparate din carne din Romania, detine o fabrica cu capacitate extinsa de productie la Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are aproximativ 400 de angajati.

Produsele sale sunt distribuite la nivel national, in hypermarket-uri si magazine specializate, dar si international, in raioanele cu preparate traditionale romanesti ale marilor hypermarket-uri, si online, pe platforma eMag.

"Vascar a devenit un business de familie in momentul in care mama mea, unul dintre cei mai vechi angajati ai firmei, a preluat pachetul majoritar de actiuni. Cand eram mic, eu eram mai degraba atras de industria lemnului, in care lucra tatal meu, dar ulterior m-am orientat catre business-ul mamei. Pe perioada verii, lucram in magazinele proprii, mergeam la targurile de profil, iar, dupa absolvirea facultatii si a masterului, am preluat Departamentul de Marketing", explica Vlad Ciuburciu.

Acesta a absolvit Facultatea de Management si Masterul in Administrarea Afacerilor, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti (ASE), dar si SPIN Selling Programme, din cadrul Huthwaite International (Marea Britanie).

"Am preluat conducerea executiva a companiei Vascar in octombrie 2017. Anterior, am lucrat in Departamentul de Marketing si a trebuit sa interactionez cu toate celelalte departamente din companie: vanzari, productie, financiar, achizitii. A fost o provocare pentru mine, a trebuit sa demonstrez ca pot sa dezvolt business-ul familiei si nu pot decat sa ma bucur ca rezultatele au aparut repede, iar notorietatea brand-ului nostru este in crestere", a declarat Ciuburciu (Vascar).

In 2017, atunci cand Vlad Ciuburciu a preluat pozitia de Director General Vascar, investitiile in infrastructura, echipamente tehnologice si mijloace de transport ale companiei se cifrau la 1,45 de milioane de lei.

Ulterior, acestea au crescut la 2,68 de milioane de lei in anul 2018 si 6,9 milioane de lei in anul 2019. Cifra de afaceri cu care Vascar a incheiat anul trecut este de 20,5 milioane de euro, o crestere de 13% in comparatie cu anul 2018.

Una dintre cele mai mari realizari ale lui Vlad Ciuburciu la conducerea companiei este lansarea, in anul 2018, a gamei "Alege natural, fara E-uri", din ingrediente 100% naturale, fara E-uri, aditivi si conservanti alimentari, care cuprinde o mare varietate de produse.

"Am avansat o declaratie puternica si explicita: fara E-uri, asta insemnand ca am eliminat complet E-urile, nu doar am scos unele si am adaugat altele. Mai mult decat atat, in aceasta categorie de produse, am adus o noutate absoluta: singura gama de preparate din carne rumenite, Vascar fiind singurul producator care a lansat o astfel de gama. Vorbim despre preparate care au mult succes, datorita gustului cu adevarat deosebit, irezistibil, dar si a calitatii superioare a ingredientelor - 100% naturale, fara E-uri", mai spune Vlad Ciuburciu.

Cat despre viitor, acesta a declarat ca doreste ca, in urmatorii ani, Vascar sa devina o companie cunoscuta si apreciata de orice roman.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram