Înghețata CORSO devine sursa inepuizabila de distracție a tinerilor printr o noua campanie nebuna de tot tot tot semnata de Graffiti BBDO

Sub Headline-ul Of CORSO că ești CORSO, campania prezintă diverse moduri haioase prin care poți mânca înghețata Corso în stil nebun de tot-tot-tot: îți poți face cioc din cornet și poți juca rolul de pasăre, poți fi delfin super-fan înghețată sau chiar poți fugări o dronă cu înghețată.
Campania integrată de comunicare poate fi descoperită pe tot parcursul verii pe toate canalele media: TV, Digital, OOH, In Store și BTL.
Oana Stincel, Head of Marketing MACROMEX:
“După un succes confirmat al campaniei “Of Corso” de lansare a brandului, care a luat forma de hit al verii și care a propulsat brandul Corso direct pe poziția de lider al categoriei de înghețată după doar 4 luni de la debut, ne aflam în situația în care aveam nevoie de ceva cel puțin la fel de bun. Ridicasem ștacheta atât de sus, încât orice campanie “normală” ar fi fost “din alt film”. Am pornit, așadar, în căutarea unei noi idei, nebune de tot-tot-tot, care să continue firesc ceea ce începusem să construim deja: un brand al tinerei generații. Ideea propusă de echipa Graffiti BBDO , Of CORSO că ești CORSO, ne-a cucerit rapid și ne-a inspirat atât de tare încât, la prima conferință de vânzări la care am prezentat ideea, ne-am apucat cu toții să creăm și noi diverse variante ale acesteia. Pentru a păstra o notă serioasă, nu dau mai multe detalii . Pot spune doar atât: ne-am distrat copios.“

Titus Dumitrescu, Creative Director Graffiti BBDO:
„Am încercat să facem dreptate sloganului “nebun de tot-tot-tot”. Și atunci am mers cât de departe ne-au permis brandul, targetul și TV-ul. Într-o campanie în care sursa de inspirație a fost chiar produsul.”

Lansarea acestei campanii marchează începutul colaborării dintre Graffiti BBDO și MACROMEX, fiind prima implementată în urma câștigării pitch-ului de servicii de creație pentru brandul CORSO, lansat la începutul anului.
Andreea Sandu, Head of Client Services Graffiti BBDO, despre proaspăta colaborare cu MACROMEX:
„Câștigarea acestui brand a fost de departe cea mai fun din anul ăsta pentru echipa noastră: încă de la debrief am mâncat inghețată pe stomacul gol în timp ce erau -15 grade afară, am discutat despre targetul tânăr pe care îl are Corso de cucerit și ne-am filmat pe Snapchat. Acum avem un frigider Corso în agentie, am devenit super-fani.”

Echipa care a participat la crearea acestei campanii este formată din:
Agenție – Graffiti BBDO:
Titus Dumitrescu – Creative Director
Ionuț Iordache – Copywriter
Monica Felea – Copywriter
Alexandru Bădărău – Copywriter
Cristina Panaitescu – Art Director
Irina Iliescu – Art Director
Răzvan Alexandrescu – Art Director
Anca Iuhas – Strategic Planner
Andreea Sandu – Head of Client Services
Delia Arghir – Group Account Director
Andreea Baltă – Account Manager
Liviu Isop – AV Manager

Client – MACROMEX:
Oana Stincel – Marketing Manager
Ana Ocnaru – Communication Manager
Teodora Nica – BTL Manager