Infograficul Trends Spotted by Consumer Report lansat de Starcom MediaVest Group

24 februarie 2015

Obiectivul infograficului Trends Spotted by Consumer Report este acela de a puncta caracteristicile definitorii ale Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si de a oferi o imagine de ansamblu asupra celor patru categorii. De asemenea, faciliteaza intelegerea diferentelor si asemanarilor dintre tipologiile de consumatori.

Astfel, putem observa ca pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul caruia raman la curent cu acvitatile si interesele copiilor, in timp ce, pentru Social Butterflies, tehnologia este o resursa pentru a continua interactiunea sociala. Pentru Yuppies, principalul scop al tehnologiei este de a facilita imbunatatirea abilitatilor si largirea cunostintelor, in timp ce membrii categoriei Traditional Families folosesc tehnologii mai putin avansate, pentru divertisment (TV – pentru a urmari emisiuni, smartphone – pentru a imortaliza momente importante in familie).

„Consumer Report este un tool extensiv destinat cunoasterii indeaproape a categoriilor Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si cuprinde o multitudine de date despre consumator. Infograficul Trends Spotted By Consumer Report permite o navigare mai usoara printre aceste informatii precum si extragerea simpla a unor concluzii legate de ce anume aseamana si deosebeste aceste categorii”, a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group).

Gasiti mai multe detalii in infograficul atasat, dar si pe conturile noastre de Facebook si Pinterest. Contactati-ne cu incredere pentru informatii suplimentare.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram