Industria de pizza: secrete tendinte si oportunitati ale afacerilor cu pizza

30 octombrie 2012

Pizza este cel mai popular fel de mancare din lume, iar apetitul enorm pentru aceasta alimenteaza incontinuu afacerile cu pizza de orice fel, generand o competitie intensa. In final, consumatorul alege pizza cea mai gustoasa, gatita cel mai rapid si vanduta la cel mai mic pret.

Afacerile cu pizza beneficiaza de o multitudine de oportunitati, iar poarta pentru inovatii este mereu deschisa.

Auzim peste tot vorbindu-se despre economia „cu doua viteze” a Romaniei, productia industriala fiind sustinuta de cererea la export si consumul intern ramanand slab, pe fondul politicii fiscale restrictive. Aceasta stare de fapt poate fi aplicata si pentru afacerile cu pizza.

Exista afaceri cu pizza care au un succes exceptional, dar si unele care abia mai functioneaza, mai ales in ultima vreme. Lucrurile s-au schimbat in aceasta industrie, in prezent, competitia fiind enorma. In mod absolut, este necesara implementarea de idei si strategii noi pentru a stopa declinul afacerilor care esueaza. Unii antreprenori fac greseala sa creada ca stiu destule despre afaceri, lansandu-se rapid in proiecte dificile fara sa fie constienti ca poate au nevoie si de sfatul unor profesionisti pentru a-si demara afacerea.

In afacerile cu pizza, chiar daca nu esti cel mai bun de pe piata, este important sa ai un produs bun si sa depui multa munca pe partea de marketing pentru ca afacerea sa prospere.

Aspectele esentiale pentru o afacere cu pizza sunt reprezentate de implementarea unui serviciu de comenzi „la pachet” sau a unui serviciu de livrare pizza online, servicii vitale pentru clientii din ziua de azi care nu intotdeuna au timpul sau dispozitia necesara sa ia masa in restaurant sau pizzerie.

Legat de aceste aspecte ale comenzilor este important timpul de asteptare pentru finalizarea comenzii si temperatura la care pizza ajunge la domiciliu daca este vorba de o astfel de comanda. Nici unui client infometat nu-i este pe plac o asteptare de ore intr-un restaurant si nici unui consumator care asteapta pizza acasa nu-i surande o pizza uscata si rece.

Pe de alta parte, un alt aspect major la care antreprenorii afacerilor cu pizzerii trebuie sa fie extrem de atenti este promovarea afacerii lor, prin orice mijloc posibil. Daca nu iti promovezi suficient afacerea, oricat de mare ar fi potentialul acesteia, atunci tot ce implica business-ul tau va fi o pierdere de bani.

In prezent exista extrem de multe posibilitati de promovare, atat offline cat si online, o inovatie in acest domeniu al spatiului virtual fiind PizzaLivrare.ro, un site pe care se pot inregistra toate pizzeriile doritoare din tara pentru a putea fi gasite cu usurinta de catre clienti in mediul online. PizzaLivrare.ro reprezinta, de asemenea, o alternativa viabila pentru livrarea de mancare la domiciliu.

Mai in gluma, mai in serios, tot mai multe statistici arata faptul ca daca ar fi sa-si aleaga un singur tip de mancare pe care sa il manance pentru tot restul vietii, consumatorii ar alege pizza.

In ultima vreme, tendinta generala s-a modificat; de la luarea mesei in oras s-a trecut la mancarea la pachet si livrarile la domiciliu. Conceptele noi de livrare de pizza la domiciliu, cum este PizzaLivrare.ro, de pilda, permit consumatorilor sa beneficieze de avantajele noilor sectiuni ale tehnologiei care sunt disponibile de acasa, economisind timp si bani.

Pe langa o paleta foarte vasta de optiuni de restaurante si pizzerii, site-ul PizzaLivrare.ro oferta utilizatorilor si alte avantaje. Platforma permite accesarea tuturor meniurilor pizzeriilor, alaturi de preturile aferente mereu actualizate, iar astfel utilizatorul poate face comenzi avand posibilitatea compararii produselor si preturilor. Un alt plus al site-ului este acela ca o comanda se poate efectua atat online, cat si prin telefon pentru acei clienti care isi doresc o convorbire live pentru confirmare.

Consumatorii care aleg comenzile online beneficiaza de mult mai multe oferte decat ar putea in mediul offline.

Una dintre puternicele calitati ale industriei de pizza sta in versatilitatea acestui fel de mancare si multitudinea de tipuri disponibile pentru gustul fiecarui client.

Industria de pizza implica o multime de oprtunitati si, in acelasi timp, inovatii. Este extrem de important, insa, sa fie facuta o analiza completa a tuturor segmentelor ale industriei de pizza.

Cele patru mari oprtunitati pe care le ofera industria afacerilor cu pizza sunt cele care urmeaza.

In primul rand, este vorba de masa luata la restaurant sau pizzerie, clasica optiune. Clientul beneficiaza de servirea unei pizza facute in restaurant, iar iubitorii de pizza se pot bucura din plin de atmosfera traditionala a unei pizzerii. Desi cele mai multe astfel de localuri sunt restaurante independente, francize precum Pizza Hut sunt, de asemenea, specializate in acest concept al servirii mesei in restaurant.

In al doilea rand, vorbim despre serviciile depizza delivery, livrare pizza la domiciliu sau la munca. Un astfel de serviciu este PizzaLivrare.ro care permite consumatorului sa comande pizza oriunde telefonic sau online si nu implica costuri in plus fata de cele impuse de restaurantul sau pizzeria de la care se comanda.

Pizza „la pachet” este cea de-a treia optiune pe care o poate avea o afacere de acest gen, iar destul de multe dintre comenzile clientilor sunt „la pachet”.

O alta optiune a clinetului este reprezentata de pizza congelata la pachet pe care consumatorul si-o gateste singur acasa si o gaseste in magazinele alimentare.

In ceea ce priveste inovatia in business-ul cu pizza, conceptul traditional de pizza este imbunatatit incontinuu prin idei si tendinte inovatoare, precum pizza inghetata pe care clientul si-o prepara acasa exact cum doreste sau inovatii online cum este platforma PizzaLivrare.ro. Aceasta este si o forma de publicictate pentru pizzeriile dispuse sa se inscrie pe site. Folosind acest serviciu, utilizatorii beneficiaza de o larga paleta de optiuni de restaurante si pizzerii din care pot alege, ceea ce constituie un avantaj. Datorita faptului ca comenzile online pentru pizza sunt in continua crestere, aceste inovatii online pentru livrare pizza la domiciliu sunt mai mult decat binevenite.

In industria de pizza, afacerile beneficiaza de tot mai multe oportunitati, restructurandu-si incontinuu strategiile de business si de marketing pentru a obtine profit pe termen cat mai lung. Inovatiile in acest domeniu nu se vor opri prea curand si, astfel, industria de pizza va prospera in mod cert si pe viitor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram