Importanța SEO în metodele de promovare online

Ce este SEO și de ce ai avea nevoie de acest serviciu în procesul de promovare în mediul online? Imaginează-ți că ai un magazin într-un mall și toți clienții se întreaptă spre zona comercială centrală unde este cel mai luminat și produsele oferite se văd cel mai bine. SEO poate să îți urce magazinul online în decursul a câtorva luni într-unul dintre cele mai vizitate locuri – adica pe prima pagină în Google Search.
 
Pe scurt, atunci când cineva caută unul sau mai multe dintre serviciile/produsele pe care le oferi și alege un motor de căutare precum Google, scopul tău este de îți fi regăsit site-ul printre primele rezultate ale căutării.  
 
Procesul SEO este un mecanism care oferă rezultate pe termen lung afacerilor și care oferă o imagine de ansamblu asupra pieții și a consumatorilor, asftel oferindu-ți oportunitatea de a optimiza comunicarea și strategia pe viitor. Rezultatele oferite de SEO se numesc ”afișări organice” care sunt bazate pe relevana și importanța site-ului în funcție de ce a căutat utilizatorul, acesta urcând în clasări (creșteri organice). În comparație cu Goole Adwords (unde rezultatele se opresc odată cu terminarea bugetului) SEO are avantaje pe termen lung.

SEO sau Search Engine Optimization este mecanismul care afișează cât mai sus în motoarele de căutare este echivalentă. Scopul S.E.O. este de a aduce trafic relevant către o pagină WEB care se traduce prin: creșterea cererilor de ofertă și a vânzărilor, dezvoltarea și îmbunătățirea notorietății brandului, noi abonați sau cititori pe blog etc. 

Pentru o ofertă concretă de SEO vă recomandăm să ne vizitați la