Imaginea clientului ideal

Case de marcat Galati

Stiind care este imaginea de ansamblu a clientului ideal, situatia unei afaceri se schimba radical. Oferta de produse si servicii, strategia de marketing, pretul, tonul vocii, potentialele parteneriate si multe altele capata un nou contur. Desi este adevarat ca definirea unui client ideal ii poate exclude pe altii, totusi castigurile s-ar putea sa fie mai mari.

In definirea clientului ideal este bine sa raspundeti la urmatoarele intrebari:

  1. Unde isi petrec clientii timpul liber? Pe retelele de socializare sau in natura? Stiind aceste lucruri veti sti unde sa interveniti cu anunturile publicitare, in mediul online sau in cel offline, sau in ambele!
  2. De unde se informeaza clientul? Intr-o lume ideala cu resurse nelimitate, compania pe care o detineti ar trebui sa aiba un continut util si relevant pe fiecare canal. Din moment ce nu sunteti Coca-Cola, trebuie sa fiti strategici in ceea ce priveste directionarea clientilor ideali pentru a obtine informatii.
  3. Care sunt provocarile si frustrarile clientilor dumneavoastra? Empatia este cel mai mare beneficiu pentru definirea nevoilor clientului ideal. Stiind cum este sa va puneti in pantofii clientului, veti putea crea produse si servicii care sa abordeze exact problemele lor specifice.
  4. Care sunt obiectivele si prioritatile clientilor? Cunoasterea obiectivelor si prioritatilor va ajuta sa pictati o imagine despre cum va arata viata dupa ce acesta va folosi produsele si serviciile puse la dispozitie de dumneavoastra. Atunci cand aveti servicii care ii ajuta pe clienti in atingerea obiectivelor, succesul este mai mult decat garantat!
  5. Ce branduri prefera clientul ideal? Faceti o lista cu brandurile pe care le prefera clientul, atat in general, cat si cele pe care le pot gasi in spatiul comercial pe care-l detineti. Stiind acest lucru aveti sansa la noi parteneriate de succes care ar putea atrage si alti clienti.

Clientul ideal poate fi atras nu doar de produse si se servicii, dar si de modalitatea de servire, de timpul pe care-l asteapta la casa pentru a plati sau de timpul in care comanda ii este livrata, daca vorbim de un restaurant sau cafenea. Desi produsele pot fi de calitate si stocurile facute dupa nevoile clientului, daca timpul de asteptare este mare, s-ar putea sa pierdeti clienti. Castigati timp investind intr-un soft retail potrivit tipului locatiei pe care o detineti. AttoSoft ofera clientilor soft pentru restaurant care poate fi adaptat cu diverse module, in functie de activitatea prestata. Gasiti detalii accesand https://www.casedemarcat.eu/!