GPeC anunța ultima saptamâna de înscrieri la GPeC Summit cel mai așteptat eveniment de E Commerce din țara

16 mai 2016

GPeC 2016 însumează opt luni de evenimente premium de E-Commerce și Digital Marketing. Anual, numărul participanților este în continuă creștere, devenind astfel unul dintre cele mai așteptate evenimente de către profesioniștii din industrie.
În perioada 25-26-27 mai 2016, GPeC Summit reunește principalele magazine online și specialiști e-commerce de top din regiune. Peste 700 de participanți sunt așteptați la acest eveniment intensiv de conferință și workshop-uri, unde nume importante din industria internațională de E-Commerce și Digital Marketing vor urca pe scenă.
Participanții la acest eveniment vor avea ocazia de a afla informații actualizate, de la reprezentanți de top, despre cifre de piață, segmente de piață permisive, tendințe actuale pe piața locală și internațională, comportamentul consumatorilor, perspective de viitor în industrie.
Unii dintre cei mai renumiți experți și practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing, și-au anunțat prezența la eveniment:
• Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
• Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate pentru Google UK)
• David Darmanin (Founder Hotjar)
• Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
• Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
• Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
• Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
• Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)

”Ne bucurăm să anunțăm că GPeC a ajuns la cea de-a 11 ediție, bucurându-se de apreciere în comunitatea profesionișitilor din industria de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. GPeC Summit deschide ediția din acest an cu o agendă specială, dovadă fiind numele importante ale speakerilor internaționali, precum și cele ale invitaților autohtoni. Este o oportunitate excelentă pentru toți cei care vor să afle informații de actualitate de pe piața locală și internațională, atât în cadrul conferinței, cât mai ales, la workshop-uri. Le mulțumim celor care s-au înscris deja și vă invităm să profitați de ultima săptămână de înscrieri pentru acest eveniment.”, a declarat Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.

Agenda GPeC Summit 25-26-27 mai 2016
Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferința GPeC Summit & GPeC E-Commerce Expo
• 1 zi de Conferință Premium cu subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Creșterea Vânzărilor, Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
• Cifre, statistici și tendințe de evoluție în comerțul online românesc și european;
• GPeC E-Commerce Expo: întâlniri și discuții între magazinele online și principalii furnizori de soluții și servicii de comerț electronic din România;
• GPeC E-Commerce Party – prima zi de eveniment se încheie cu o petrecere specială și o excelentă oportunitate de networking.
Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshop-urile GPeC
• 2 zile de Workshop-uri - 18 ore de conținut aplicabil imediat, reunite în 12 workshop-uri;
• Workshop-uri susținute de cei mai buni traineri internaționali și români – printre care Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL), Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere), Pawel Krajewski (Business Development Manager SALESmanago)
Biletele pentru GPeC Summit se mai pot achiziționa până pe 23 mai 2016. Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați până în prezent și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram