Godmother implementeaza componentele de online BTL si PR pentru campania de CSR “PROFI te premiaza editia a II a”

23 august 2012
Autor:
dowmedia08

“Ne bucura castigarea acestui cont deoarece astfel echipa noastra, pe langa livrarea de rezultate pentru client, va contribui la crearea cadrului in care 252 de scoli din Romania vor beneficia de dotari pentru laboratorul de informatica oferite de PROFI si partenerii sai” a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother

Godmother a definit strategia de comunicare pentru editia din acest an a proiectului, a realizat imnul “Profi te premiaza” si implementeaza componentele de promovare online si social media (display si content management), BTL, productie si PR pe toata durata campaniei.

“Am ales Godmother deoarece propunerea lor a demonstrat pasiune pentru obiectivul in sine al campaniei - sustinerea scolilor din Romania - in acelasi timp cu o intelegere foarte buna a domeniului in care activam si o aplecare puternica inspre obtinerea de rezultate ” a declarat Daniel Cirstea, Director Comercial PROFI Rom Food

Campania “Profi te premiaza” se deruleaza in perioada 13 august – 15 noiembrie 2012 la nivel national, sub forma unei competitii adresate tuturor scolilor din Romania, care pot fi votate pentru a deveni una dintre institutiile castigatoare de catre toti cei care frecventeaza magazinele Profi.

La finalul campaniei, pentru fiecare din cele 126 de magazine PROFI existente in momentul inceperii competitiei va fi decernat cate un premiu intai (o reţea compusa din 15 netbook-uri, un laptop şi un router WiFi) şi un premiu doi (un videoproiector).

Echipa implicata in realizarea acestei campanii este compusa din:

Din partea Godmother:
Valentina Arseni – Account Manager
Ana Constantin - BTL Manager
Samuel Caraliu - Online Marketing Manager
Corina Manole – Creative Director
Valentin Vacarus – Managing Director

Din partea PROFI:
Gabriel Paslaru - Reprezentant Relatii Publice PROFI Rom Food
Claudia Buzatu – Marketing Manager PROFI Rom Food
Luminita Bunda – Manager Promovare si Publicitate

***
Despre Godmother

Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independent, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother si sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si inceperea dezvoltarii de proiecte ce implica comunicarea integrata.

Anul 2011 a insemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipa, campanii), trend care continua si in 2012, pentru finalul caruia reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.

Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram