Ghid Promovare Prin Facebook Ads 2020

ghid facebook ads 2020

Cum să faceți publicitate Facebook? O întrebare care merită pusă, deoarece, deși platforma o neagă, realizarea Facebook Ads nu este atât de simplă. Acest ghid pentru publicitatea pe Facebook este perfect pentru tinerii antreprenori care doresc să câștige mai multe venituri. Poate că tocmai ați deschis un magazin online dropshipping și căutați cum să realizați primele vânzări? Dacă da, veți găsi toate răspunsurile la întrebările dvs. în acest articol.

În comerțul electronic, Facebook Ads sunt esențiale. Într-adevăr, este dificil să reziste acestei rețele sociale care oferă o țintă potențială de un miliard și jumătate de oameni din întreaga lume. Cu publicitatea pe Facebook, veți putea viza anumite segmente de public pe baza nișei dvs. Vă explicăm cum.

Dacă te gândești la Facebook Ads ca la o operație de comandă super complicată, relaxează-te, pentru că vei înțelege totul. Managerul de anunțuri Facebook, pixeli, urmărirea conversiilor, obiectivele campaniei până la misteriosul instrument de editare a puterii, vă explicăm totul în acest articol, care este un curs Facebook perfect pentru începători.

Să mergem mai departe pentru micul dvs. training Facebook Ads.

DE CE SA VA PROMOVATI AFACEREA PRIN FACEBOOK ADS?

Publicitatea pe Facebook este utilizată de o mare majoritate a dropshipperilor pentru a genera trafic și vânzări către magazinul lor online.

Prețul publicitar pe Facebook fiind accesibil, mulți antreprenori încep mai întâi pe acest canal, ceea ce poate fi foarte profitabil dacă este stăpânit bine. De exemplu, o putem cita pe cea a dropshipper-ului francez Nourdine, care a generat peste 123.000 de euro cifră de afaceri datorită reclamei de pe Facebook și unui produs câștigător.

Facebook are peste 2,4 miliarde de utilizatori activi lunar. În Romania, putem ajunge la 12 de milioane de oameni prin reclame . O oportunitate uriașă de publicitate pentru toate companiile, dar cum ajungeți personal la aceste persoane? Trece prin publicitate direcționată. Algoritmul de publicitate Facebook este foarte puternic și face posibilă direcționarea fiecărui utilizator în funcție de locația sa, gusturile, activitățile pe internet etc. Atâta timp cât lucrezi bine cu publicul și campaniile de pe Facebook.

Cum să faceți publicitate pe Facebook?

Unii dintre clienții dvs. sunt neapărat pe rețeaua socială. Singura întrebare interesantă este: cum faceți publicitate pe Facebook și ajungeți la ele eficient?

Facebook Ads oferă antreprenorilor funcții de direcționare foarte avansate. Puteți viza în mod evident persoanele în funcție de locația geografică (țări, regiuni, orașe și coduri poștale), dar și după sex, vârstă, precum și după interese, comportamente, evenimente de viață și după multe alte criterii.

În plus, veți putea promova aproape orice tip de conținut pe Facebook: postări, fotografii și albume, videoclipuri, evenimente, oferte și, desigur, linkuri către site-ul dvs. web.

Dacă combinați o bază imensă de utilizatori, opțiuni de direcționare uimitoare și o varietate de obiective ale campaniei, este ușor de înțeles de ce Facebook Ads este într-adevăr un ajutor foarte puternic pentru antreprenorii de comerț electronic. Vă explicăm în detaliu cum să faceți publicitate Facebook:

ghid facebook ads 2020 romania
ghid facebook ads 2020 romania

Cum funcționează publicitatea pe Facebook?

Să aruncăm o privire mai atentă la modul în care funcționează Facebook Ads. Obiectivul Facebook este de a maximiza spațiul publicitar disponibil pentru acesta. Acestea realizează acest lucru postând mii de mini licitații pe secundă, în care agenții de publicitate concurează pentru spațiul publicitar. Dacă vreodată câștigați licitația, sunteți facturat și anunțul dvs. va fi afișat țintei selectate.

Care este prețul unei reclame pe Facebook?
Este variabil, tocmai datorită acestui sistem de licitație. Prețul anunțului Facebook se va modifica în funcție de mulți factori, inclusiv țara, audiența, destinația de plasare și chiar calitatea anunțurilor dvs.

De exemplu, Franța este o țară cu concurență ridicată, deci un Facebook Ads va costa mai mult aici decât în ​​Vietnam sau Maroc. Chiar și în Franța, vizarea anumitor segmente de public vă va costa de două sau trei ori mai mult. Va trebui să vă testați afacerea și să evaluați rezultatele. Aceasta este prima lecție de învățat: Facebook Ads necesită multe teste. Încercați ceea ce credeți că este interesant și adaptați-vă campaniile în funcție de rezultat. Prețul mediu al anunțului Facebook poate varia între 0,01 sau 0,02 cts de CPC (cost pe clic) până la 0,50 cts până la 1 euro dacă sunteți pe un segment de public sau cuvinte cheie foarte competitive. Dar prețul mediu al anunțului Facebook este în jur de 0,10 până la 0,15cts CPC.

Pentru primele dvs. campanii, puteți alege un buget CPC, dar apoi vă sfătuim să alegeți o strategie CPA (cost pe achiziție sau conversie).

Acum, că înțelegeți un pic mai bine cum funcționează publicitatea pe Facebook, să aruncăm o privire mai atentă asupra modului de desfășurare a unei campanii pe Facebook.

GHID PROMOVARE PRIN FACEDBOOK ADS ROMANIA

În această secțiune a cursului nostru pe Facebook, vă explic cum să creați un cont și să stăpâniți Facebook Ads Manager.

Deschideți un cont pe Facebook Ads Manager
Dacă nu ați creat încă o campanie de publicitate pe Facebook, va trebui mai întâi să deschideți un cont de publicitate în Ads Manager (Facebook Business Manager)

Trageți în jos meniul din dreapta sus și creați un cont publicitar. Apoi faceți clic pe „Gestionați anunțurile” și selectați-vă contul.

Indicați numele și adresa companiei dvs. Dacă aveți mai mulți colaboratori în cauză, faceți clic pe butonul „Adăugați persoane” din dreapta paginii. Alegeți nivelul drepturilor pe care doriți să le acordați acestor persoane, introduceți numele sau adresa de e-mail. Faceți clic pentru a confirma.

Această opțiune elimină nevoia de a vă partaja datele de conectare personale, deoarece aceste persoane vor putea gestiona campaniile din propriul cont.

Cum se plătește pentru publicitate pe Facebook?

ghid facebook ads romania
Apoi, trebuie să adăugați o metodă de plată în fila „Setări de plată”. Faceți clic pe „Adăugați o metodă de plată” și introduceți detaliile solicitate.

Acolo îl aveți, managerul dvs. de anunțuri Facebook este configurat! Odată efectuate aceste setări, să trecem la găsirea publicului.

Ghidul Facebook Ads pentru cercetarea publicului pentru publicitatea dvs. vizată

În această secțiune, vom aborda problema direcționării către public pentru anunțurile de pe Facebook. Identificarea publicului potrivit este cea mai importantă parte a Facebook Ads.

Dacă alegeți un public irelevant pentru anunțul dvs., veți pierde pur și simplu bugetul prețios asupra persoanelor greșite. Pentru a vă defini în mod corespunzător publicul în raport cu strategia dvs. Facebook, va trebui să vă puneți cele 7 întrebări de mai jos. Răspunsurile la aceste întrebări nu sunt neapărat complexe, dar colectarea și verificarea răspunsurilor poate dura puțin.

1. Cine sunt autoritățile, liderii sau mărcile importante de pe nișa dvs. ?
Acest pas este destul de simplu, deoarece trebuie doar să utilizați motoarele de căutare pentru a investiga principalii jucători din industria dvs. Colectează cât mai multe personalități posibil.

2. Ce cărți sau reviste citesc clienții dvs.?
De asemenea, puteți răspunde la această întrebare făcând unele cercetări pe Google. Vedeți ce reviste sunt populare pentru publicul dvs. țintă. Căutați și pe Amazon, în secțiunea cărți. Puteți viza direct autorii.

3. La ce evenimente urmează?
Aceasta este o parte foarte importantă a cercetării dvs. deoarece, în principiu, persoanele interesate de un subiect sau sector merg la conferințe sau evenimente dedicate.

4. Ce site-uri web accesează?
Pentru a înțelege tipul de site-uri pe care le frecventează publicul dvs., puteți începe prin identificarea blogurilor și forumurilor pe care le vizitează. Astfel, veți avea o vizibilitate mai bună asupra subiectelor care vă interesează ținta, problemele lor și întrebările lor (la care produsul dvs. propune să răspundă).

5. Unde locuiesc?
Această întrebare este importantă dacă doriți să vindeți un produs care funcționează deosebit de bine într-o anumită zonă geografică sau dacă aveți un magazin fizic.

6. Ce instrumente folosesc?
De ce fel de instrumente are nevoie publicul dvs.? De exemplu, platformele de comerț electronic folosesc instrumente analitice, instrumente de conținut, marketing etc. Poate fi orice instrument care face viața mai ușoară pentru utilizatorii dvs. sau legat de o activitate sau produs care îi interesează.

7. Ce face acest grup unic?
Această întrebare poate necesita o gândire mai profundă. Gândește-te la specificul sau caracteristica publicului tău. Mărimea publicului dvs. va fi definită automat de caracteristicile pe care i le atribuiți: în principal criterii demografice și de interes.

Când vine vorba de localizarea obiectivelor mele pentru a lansa o campanie publicitară pe Facebook, îmi place să fiu foarte specific. De exemplu, în Franța aș alege un public între 50.000 și 100.000 de persoane.

Vă recomandăm să nu utilizați interese generale precum natura, sportul sau gătitul, ci mai degrabă să alegeți altele foarte specifice, cum ar fi mărci relevante, autori, cărți, reviste, site-uri web sau chiar Pagini de Facebook. Dacă doriți ca anunțurile dvs. de pe Facebook să aibă succes, trebuie să știți cu adevărat de ce sunt pasionați clienții dvs.

Pentru a le identifica, veți utiliza statistici de audiență .

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Diferitele tipuri de format de postare pe Facebook
Alegeți o dimensiune de publicație Facebook
Există mai multe tipuri de format de anunț Facebook. Puteți alege formatul dvs. în funcție de utilizările publicului dvs. (sunt mai mult pe mobil sau pe desktop? Mai multe videoclipuri sau imagini?) Dar și în funcție de produsul pe care doriți să îl promovați. De asemenea, puteți să formați mai multe formate și să vedeți care dintre acestea obține cele mai multe clicuri. Căutați un exemplu de anunț pe Facebook? Vă oferim mai multe mai jos!

Formatul de anunț Facebook cu imagine
Acesta este cel mai utilizat tip de anunț Facebook, deoarece este cel mai puțin intensiv în muncă. Ai nevoie doar de o imagine frumoasă a produsului tău! Luați în considerare, de asemenea, un text atrăgător și un îndemn pentru a putea genera clicuri. Dar performanța acestui anunț va fi mai puțin importantă decât cu un videoclip.

Anunțuri video pe Facebook
În prezent, acestea sunt foarte populare, deoarece videoclipul este cel mai captivant format de pe Facebook. Dar trebuie totuși să stăpânești utilizarea videoclipului! Pentru a face reclame video, aveți nevoie de un videoclip dinamic, de bună calitate, foarte scurt (mai puțin de 10 secunde) și subtitrat pentru mulți oameni care vizionează videoclipuri fără sunet.

Nu trebuie să fii editor video sau profesionist în imagini pentru a realiza un videoclip bun. Există multe instrumente de editare video online care vă vor face să sună ca un profesionist!

Pentru a vă spori vânzările, vă recomandăm articolul nostru despre tehnicile de realizare a unui videoclip de prezentare a produsului. Ca exemplu de anunț pe Facebook, iată un anunț de la Oberlo și Netflix, un mare consumator de reclame video!

Caruselul Facebook sau colecțiile Facebook
Acest format publicitar nu este cel mai utilizat, dar are meritul de a exista și de a putea oferi efecte frumoase dacă nu aveți posibilitatea de a face un videoclip frumos. Caruselul Facebook vă poate permite să vă vedeți produsele din diferite unghiuri sau să aduceți un format mai dinamic unei imagini

Iată câteva exemple de publicitate carusel pe Facebook care provin din lumea digitală.

Dezvăluie produsul pe măsură ce parcurgi caruselul de pe Facebook:

https://wp-fr.oberlo.com/wp-content/uploads/sites/4/2019/10/publicaton-carrousel-1-facebook.gif

În ceea ce privește formatul colecțiilor, este util numai dacă aveți mai multe produse de afișat în anunțul de pe Facebook. Nu recomandăm acest format, deoarece este mai bine să aveți o reclamă diferită pentru fiecare produs.

Anunțuri Messenger
Anunțurile din instrumentul de chat Facebook Messenger sunt utilizate din ce în ce mai mult de mărci în primul rând pentru a iniția o discuție sau pentru a readuce un utilizator pe pagina de Facebook a companiei. Acest instrument poate permite, de asemenea, conversații dinamice care pot fi de interes pentru publicul dvs., mai ales dacă vindeți servicii. Dacă vindeți un singur produs, este greu să construiți o conversație întreagă în jurul acestuia, motiv pentru care recomandăm în schimb publicitate imagine sau video.

Reclame cu povești Instagram … și Facebook
Pentru că da, Instagram aparține Facebook, trebuie să vă configurați anunțurile Instagram pe managerul de anunțuri Facebook.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet
Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Anunțurile din povestirile Instagram sunt foarte la modă acum, dar tind să inunde platforma, așa că folosiți-o doar ca publicitate direcționată sau retargeting, adică pentru a readuce persoanele care au venit pe site-ul dvs. ( identificat de Facebook Pixel).

Pentru a avea un anunț de poveste de succes pe Instagram, acesta trebuie să fie foarte scurt, vizual și dinamic. Luați în considerare și pagina de destinație a reclamei dvs., astfel încât vânzarea să fie rapidă. De asemenea, puteți utiliza butonul „cumpărați” pe Instagram. Puteți face și reclame Facebook Stories, deși sunt folosite mult mai puțin.

Ce dimensiune pentru postarea ta pe Facebook?
Dimensiunea postărilor pe Facebook este importantă și pentru anunțurile dvs. Depinde de formatul de anunț pe care l-ați ales, dar aici sunt cele mai populare:

Anunț video Facebook: 1280 x 720 (px) în format peisaj, 600 x 600 (px) în format pătrat
Anunț de povești Instagram: 1080 x 1920 (px)

Înainte de a vă lansa reclama, este absolut necesar să vă activați Facebook Pixel pe site-ul dvs. Pentru aceasta va trebui să copiați și să lipiți o bucată de cod pe toate paginile site-ului dvs. pe care le veți găsi pe Facebook. Trebuie doar să urmați pașii din managerul de anunțuri Facebook.

Dacă aveți un site Shopify, îl puteți activa și mai ușor. Accesați managerul paginii de afaceri Facebook pentru a copia ID-ul pixelului. Magazinul dvs. este acum conectat la Facebook Pixel!

Dacă vă întrebați pentru ce este acest pas, vă invităm să citiți articolul nostru dedicat pe Facebook Pixel . Este un instrument valoros care vă va permite să știți ce fac utilizatorii pe site-ul dvs. și să vă analizeze performanța.

De asemenea, puteți utiliza acest instrument pentru a configura reclame de retargeting (pentru a viza persoanele care v-au vizitat deja site-ul fără a face o achiziție) sau pentru a testa segmente de public similare (audiențe similare).

Vă vom arăta aici cum să creați această celebră campanie Facebook.

Trei opțiuni vă așteaptă:

Postează promovarea pe paginile tale de Facebook
Instrumentul de creare a anunțurilor
Instrumentul Power Editor
Post boosting este cel mai rapid și mai simplu mod de a vă promova conținutul, dar este și cel mai puțin eficient. Pentru o strategie Facebook bună, vă sfătuiesc să nu vă limitați la aceasta.

În schimb, Power Editor este un pic prea complicat pentru începătorii care abia învață cum să ruleze o campanie publicitară pe Facebook. Deși vă permite să explorați fiecare caracteristică publicitară imaginabilă, nu este foarte intuitivă.

De aceea ne vom concentra aici pe instrumentul de creare a anunțurilor. Oferă majoritatea opțiunilor de publicitate, dar este mai ușor de utilizat.

Alegeți obiectivele campaniei de Facebook Ads

ghid facebook ads romania
ghid facebook ads romania

Mai întâi, mergeți la managerul campaniei și faceți clic pe „Creați”. Veți vedea imediat o listă a obiectivelor campaniei.

Vi se oferă 15 obiective de campanie (deși unele dintre ele pot fi accesate doar prin Power Editor) și ar trebui să alegeți întotdeauna doar cel care are cel mai mult sens în raport cu obiectivul dvs. final. Sună ca un singur clic, dar acel clic este de cea mai mare importanță pentru strategia dvs. de publicitate Facebook.

Acest lucru este important, deoarece nu îl veți mai putea schimba. Așadar, rețineți că obiectivul dvs. ar trebui să descrie scopul principal al anunțului dvs.

Dacă doriți să promovați un magazin online cu reclame pe Facebook, veți alege fie obiectivul „Trafic”, fie obiectivul „Conversii”. Pentru a profita de al doilea punct, va trebui să vă configurați magazinul online Shopify , pe care îl vom discuta mai jos.

Pentru acest timp, alegeți „Trafic” și faceți clic pe „Continuați”. Pe pagina următoare, introduceți adresa URL a produsului pe care doriți să îl promovați și derulați în jos până la secțiunea „Public”.

Următorii pași ai acestui tutorial Facebook Ads sunt esențiali. Pentru ca campania dvs. să fie eficientă, trebuie să specificați un public, un buget și un program.

Selectați-vă publicul
Din nou, publicitatea direcționată este vitală pentru succesul anunțului dvs. de pe Facebook.

Va trebui să alegeți locația, vârsta, sexul și limba publicului dvs.:

Criteriile enumerate în această secțiune determină mărimea publicului dvs. Și acest lucru depinde mai ales de țara în care se află. De exemplu, volumul de audiență din Statele Unite este mult mai mare decât cel din Olanda. În general, pentru piața franceză și fără un interes vizat, este bine să vizați aproximativ 100.000 de persoane. Dimensiunea publicului dvs. pe baza criteriilor dvs. este afișată în partea dreaptă sus a paginii. Înțelegem că este vorba de a rămâne în zona verde. Este mai bine să vizați publicul mic atunci când utilizați anumite zone de interes.

Pe de altă parte, nu este recomandabil să combinați publicul din mai multe țări. Este mai bine să vă concentrați asupra unei țări pe campanie. Dacă publicul dvs. este prea mic pentru asta, încercați să grupați țări similare. De exemplu, în țările scandinave, prețurile campaniilor publicitare și comportamentul consumatorilor sunt foarte similare.

Un sfat de bază pentru începătorii anunțurilor de pe Facebook: nu faceți presupuneri demografice în prima dvs. campanie. Cele mai mari grupuri de pe Facebook sunt 18-24 și 25-34, dar ați putea pierde o mină de aur evitând grupele de vârstă mai în vârstă. Începeți prin a viza toate grupurile și în câteva zile veți putea lua decizii bazate pe date.

Apoi adăugați unul sau două interese pe care le-ați descoperit în lista detaliată de interese.

Puteți utiliza chiar și o combinație de interese bifând „Extensia de direcționare avansată”, care implică vizarea persoanelor care sunt interesate de toate interesele enumerate mai sus ȘI un anumit site.

Definiți un buget și un program
Apoi vi se cere dacă preferați să plasați manual Facebook Ads sau să utilizați plasarea automată. Pentru o primă campanie, alegeți în mod evident opțiunea automată.

Acum trebuie să indicați dacă doriți un buget zilnic sau global și cât doriți să cheltuiți. Cei dintre voi care aterizează complet pe Facebook s-ar putea să găsească această întrebare un pic dificilă. Într-adevăr, când vine vorba de costurile de publicitate pe Facebook, nimic nu este pus în piatră. Condițiile de piață diferite vă pot determina să bugetați pentru diferite lucruri.

Nu vă fie teamă să setați un buget mai mare în prima zi, deoarece atunci când începeți, Facebook nu vă va putea cheltui bugetul într-o singură zi. Și dacă campania dvs. are succes, nu va trebui să vă măriți bugetul.

În cazul în care nu sunteți mulțumit, puteți schimba întotdeauna acest lucru mai târziu, dar vă va oferi o idee mult mai bună despre nivelul dvs. de performanță. Creșterea bugetului este o acțiune delicată care trebuie făcută cu greutate. În general, dacă decideți să vă măriți bugetul, faceți acest lucru cu maxim 30 – 40% și nu efectuați modificări timp de 2 sau 3 zile.

În secțiunea următoare, decideți dacă doriți să activați campania în mod continuu sau la date specifice. Dacă nu sunteți familiarizați cu publicitatea de pe Facebook și nu sunteți sigur de cel mai bun program pentru campania dvs., setați aceste setări la valorile implicite. Facebook va publica campania dvs. în mod continuu. Dacă în schimb decideți să introduceți o dată de începere și o dată de încheiere și vedeți că anunțul dvs. nu funcționează, puteți schimba oricând aceste setări ulterior și puteți modifica programul.

În opțiunile avansate, puteți configura sumele licitate și optimizarea preferințelor. Acest punct ar merita un articol pe cont propriu, dar în general vă sugerez să începeți cu opțiunea „Faceți clic pe un link”.

Creați un anunț Facebook pentru a genera clicuri

ghid facebook ads 2020 romania
ghid facebook ads 2020 romania

Acesta este cel mai important aspect al acestui ghid de publicitate pe Facebook. Există două moduri de a crea reclame Facebook:

O creație completă
O postare existentă

De asemenea, decideți dacă preferați un anunț ca imagine sau ca videoclip sau mai multe imagini (adică un carusel sau un anunț multiprodus).

Imaginea de fundal a anunțului dvs. Facebook
Când oamenii își parcurg feedul de Facebook, este foarte dificil să le atragi atenția. De aceea, este recomandat să utilizați culori strălucitoare pentru a face reclama dvs. pe Facebook. De obicei, un chip uman are cel mai mare impact asupra atenției clienților, dar rețineți că efectul poate avea dublu tăiș. De exemplu, dacă fața anunțului dvs. se uită direct la obiectiv, este probabil să atragă multă atenție. Dar dacă această atenție este concentrată pe acea față în loc de produs, aceasta devine contraproductivă. Veți plăti apoi pentru o impresie care nu v-a adus nimic.

Încercați să găsiți modele care nu privesc direct camera sau care indică informații despre produs. Veți găsi multe opțiuni gratuite în băncile de imagini. Dacă nu folosiți fețe în anunț, pariați totul pe produs. Oricum ar fi, acesta ar trebui să fie subiectul principal al imaginii dvs.

După imagine, să trecem la textul anunțului dvs. de pe Facebook.

Titlul anunțului dvs. de pe Facebook
Titlul dvs. ar trebui să fie scurt și să dezvăluie principalele caracteristici ale produsului dvs. Dacă primul dvs. punct de vânzare este prețul, utilizați titlul pentru a sublinia atractivitatea acestui preț. Limitați-vă la un singur punct de vânzare aici, altfel titlul dvs. va fi prea lung și confuz.

Textul principal
Mai presus de toate, asigurați-vă că oferiți valoare adăugată. În acest text, veți dori, de asemenea, să subliniați valoarea pe care produsul dvs. o aduce clienților dvs. Al doilea punct important este să introduceți un îndemn eficient la acțiune. Apelul la acțiune trebuie să precizeze foarte clar obiectivul campaniei dvs.

Dacă doriți ca oamenii să vă cumpere produsele, folosiți termeni precum „Cumpărați acum” pentru a le atrage atenția. În cele din urmă, adăugați un link către pagina dvs. de destinație dedicată. Ar trebui să oferiți cât mai multe oportunități posibil să faceți clic și să vizitați magazinul dvs. online.

Butoanele de îndemn
Chemările la acțiune colectează opinii mixte. Pe de o parte, este bine să aveți butoane de acțiune vizibile și apropiate de imaginea unde doriți să facă clic oamenii.

Pe de altă parte, punerea mai multor elemente pe o imagine îi modifică puterea de atracție față de produsul dvs. Dacă decideți să utilizați un îndemn la banner, utilizați o roată RGB pentru a decide culoarea butonului. Această metodă este simplă: uitați-vă la culoarea principală a bannerului dvs., găsiți-l pe roată și uitați-vă la culorile opuse. Acestea sunt culorile de care aveți nevoie pentru CTA.

Nu utilizați prea mult text pe imagine. Motivul numărul unu pentru aceasta este regula Facebook de 20%. Indică faptul că textul unei reclame trebuie să fie limitat la maximum 20% din suprafața imaginii (sigla inclusă). Dacă depășiți această recomandare, Facebook nu va cenzura anunțul, dar va funcționa mai prost. În plus, Facebook vă oferă suficient spațiu în jurul bannerului pentru a scrie text.

Odată definite toate setările, faceți clic pe „Examen” pentru a verifica rezultatul, apoi pe „Confirmați”.

Felicitări, tocmai ați creat primul dvs. anunț pe Facebook.

Cum să analizati rezultatele publicității pe Facebook?

ghid facebook ads romania
ghid facebook ads romania

În această secțiune a ghidului nostru de publicitate Facebook, vom vedea cum să vă optimizați anunțurile pe Facebook analizând rezultatele.

Este un fapt dovedit: unele țări, grupe de vârstă, tipuri de interese, destinații de plasare și reclame vor avea mai mult succes decât altele. Regula generală în optimizarea campaniilor este că nu ar trebui să trageți concluzii în ziua următoare publicării anunțului. Lăsați algoritmul să învețe detalii despre publicul dvs. Este obișnuit să faceți modificări la trei sau patru zile după lansarea unei campanii. Acest lucru se aplică și ajustării bugetelor și finalului campaniei. Nu va grabiti.

Veți putea urmări toate rapoartele posibile și imaginabile în secțiunea „Rapoarte publicitare”. Obișnuiește să le verifici în mod regulat.

Regula generală este că campania atinge o rată de clic de 1% pe feedul pentru desktop sau mobil.

Dacă obțineți o rată de clic ridicată, atunci oferta, audiența și designul dvs. sunt performante. Dacă vedeți că nu atingeți 1%, trebuie să faceți teste suplimentare. Pentru a profita la maximum de reclamele dvs. de pe Facebook, puteți testa alte produse sau alte segmente de public. Acest lucru vă va ajuta oricum să vă dezvoltați magazinul de comerț electronic.

Consultați, de asemenea, raportul dintre clicuri și costul pe clic pentru diferite anunțuri și segmente de public. Acest lucru vă va permite să vă planificați mai bine viitoarele campanii.

În cele din urmă, controlați-vă campaniile cu diferite filtre. Filtrele vă permit să vă analizați rezultatele pe segmente. Filtrați, de exemplu, în funcție de țară, vârstă, sex și destinație de plasare și poate identificați oportunități ascunse.

Vârstă: găsiți grupa de vârstă care convertește cel mai bine și deplasați bugetul în această direcție. Dacă publicul dvs. este suficient de mare și mai multe grupuri de vârstă se descurcă bine, puteți reface campanii diferite pentru a vedea care dintre ele funcționează cel mai bine. Aceasta este o idee bună, mai ales dacă grupurile 18-24 și 35-44 au performanțe bune.

Sex: dacă vedeți că un grup funcționează mai bine decât celălalt, excludeți-l pe cel mai slab din următoarele campanii.

Țări / Regiuni : acest proces durează mai mult în comparație cu altele. Este mai bine să nu faceți nicio optimizare în funcție de țară la început. Dacă vizați mai multe țări cu aceeași reclamă, riscați ca o țară să tragă rezultatele în jos. Separați-vă anunțurile în funcție de țară pentru a verifica această ipoteză.

Destinație de plasare : dacă începeți cu fluxuri de știri pentru desktop și mobil, trebuie să știți dacă clienții dvs. cumpără mai mult de la unul sau de la altul. Uită-te la statisticile tale și elimină destinația de plasare care funcționează cel mai puțin.

Dacă analizați în mod regulat aceste date valoroase, anunțurile dvs. de pe Facebook ar trebui să aibă performanțe din ce în ce mai bune.

Alegeți aici pagina pe care veți lansa această reclamă. De asemenea, vă puteți conecta contul Instagram la acesta dacă doriți să apară și Facebook Ads.

www.flaviusnoja.ro