Ghid audiente personalizate in Facebook Ads

4 octombrie 2020
Autor:
flavius noja

În zilele noastre, este aproape copilăresc să fii prezent pe internet. Din 2004, este nevoie de doar câteva minute pentru a crea un profil Facebook și câte pagini doriți. Puteți posta texte, fotografii, videoclipuri cu ușurință. Vă puteți spune cu ușurință „Gloria și aprecierile sunt ale mele!" Postând fotografiile dvs. cu farfurii de restaurant sau câinele dvs. In orice caz…

A fi prezent pe Facebook nu înseamnă a fi faimos, știti asta bine ... ?

Puteți posta zilnic pe pagina dvs. de Facebook fără ca mai mult de o duzină de persoane să observe. Mai rău încă, puteți atrage câteva sute de vizualizări, dar de la oameni care nu vor reveni niciodată să vă vadă postările. Cum să vă păstrați publicul și, în cele din urmă, să îl dezvoltați?

O soluție este să trimiteți reclame persoanelor care v-au văzut deja postările. Există instrumente disponibile pentru a vă ajuta să faceți acest lucru și acolo intervin segmentele de public personalizate Facebook.

Ce sunt segmentele de public personalizate Facebook?

ghid facebook ads 2020 romania

ghid facebook ads 2020 romania

Când vă gestionați pagina, Facebook vă oferă opțiunea de a crea segmente de public personalizate . Acestea sunt liste de persoane care au interacționat cu pagina sau site-ul web asociat și care au un lucru în comun.

De exemplu, puteți avea un public personalizat care include toate persoanele care au achiziționat ceva de pe site-ul dvs. web. De asemenea, puteți crea un public pe baza vârstei sau a sexului publicului dvs.

Pentru ce se utilizează segmente de public personalizate in Facebook Ads?

Unul dintre cele mai profitabile obiective ale unui public personalizat este acela de a trimite reclame personalizate. Permiteți-mi să vă explic cu un exemplu: dacă vindeți haine pentru întreaga familie, este posibil să trebuiască să oferiți o promoție la produsele rezervate femeilor.

Dacă cheltuiți un anumit buget pentru a vă distribui promoția către toți abonații, sunteți obligat să pierdeți. Într-adevăr, atunci veți fi cheltuit o anumită sumă atât pentru un public feminin, cât și pentru un bărbat ... Și nu vă voi ascunde că partea masculină a publicului dvs. este mai puțin probabil să vă cumpere fuste și costume. ?

Pe de altă parte, dacă creați un public personalizat, exclusiv feminin, și afișați promovarea dvs. doar pentru acel public, veți avea rezultate mai bune în vânzări, reducând în același timp cheltuielile publicitare. Puteți chiar să vă adaptați publicitatea, de exemplu folosind femininul în propozițiile dvs. sau folosind anumite imagini, ceea ce nu ar fi posibil cu un public mixt.

După cum puteți vedea, un public personalizat este obligatoriu pentru a viza o parte din publicul dvs., pentru a le oferi reclame adaptate, eficiente și mai puțin costisitoare.

Cele trei tipuri de audiențe de pe Facebook

Dacă doriți să utilizați segmente de public personalizate Facebook, va trebui mai întâi să cunoașteți cele trei categorii din publicul dvs.

În primul rând, există un așa-numit public „ rece ” care nu a auzit niciodată de tine sau de site-ul dvs. Notorietatea cu ei este la gradul 0. Este cel mai mare public, dar și cel mai greu de atins. Va fi nevoie de o mulțime de mijloace pentru a crește numărul de conversii ale paginii dvs. cu acest public.

Apoi, există așa-numitul public „ călduț ”, care sunt oameni care au interacționat deja cu pagina dvs. de Facebook. Acest lucru poate fi cunoscut din numărul de clicuri și aprecieri pe care le primiți în postările dvs., dar și din numărul mediu de secunde în care vă urmăriți videoclipul. Este un public mai ușor de convertit în adepți implicați.

În sfârșit, există publicul „ fierbinte ”, care v-a vizitat site-ul anterior și vă cunoaște. Acesta va fi tipul de public a cărui rată de implicare o puteți crește cu cel mai mare profit. Totuși, acesta va fi și publicul dvs. cel mai minoritar.

Acum vă voi prezenta trei strategii diferite bazate pe segmente de public personalizate. Fiecare dintre aceste strategii va fi adaptată la unul dintre aceste trei segmente de public.

Trei strategii de implicare pentru trei segmente de public
Pentru publicul rece: publicul vizat pe alte pagini
Pe hârtie, acest lucru nu vi se pare corect; cu toate acestea, este o strategie foarte eficientă și autorizată.

Principiul va fi crearea unui public personalizat bazat pe urmăritorii altor pagini , pe aceeași temă ca a ta. Astfel, veți avea la dispoziție un public al cărui centru de interes este aproape de pagina dvs. și cât mai mulți clienți potențiali.

Puteți difuza chiar și reclame adaptate concurenței dvs., astfel încât acestea să aibă ceva nou și convingător de vândut publicului lor. După cum se spune: în război ca în război! Aproape întotdeauna va trebui să lupți pentru a-ți găsi locul pe Facebook și chiar pe internet în general.

Pentru publicul cald: studiați-vă statisticile video
Cu instrumentul personalizat de creare a publicului, puteți crea liste pe baza numărului de secunde în care vă urmăriți videoclipurile.

De exemplu, puteți reuni toate persoanele care au urmărit 30 de secunde din ultimul videoclip într-un public personalizat și puteți pregăti o reclamă pe baza conținutului acestor prime 30 de secunde.

Cu această tehnică, nu veți putea doar să determinați ce persoane sunt cele mai interesate de conținutul dvs., ci și să estimați calitatea videoclipurilor dvs.

Dacă, de exemplu, în timpul ultimului videoclip, trei sferturi dintre spectatori s-au oprit în același timp, se întâmplă deoarece s-ar putea să fi apărut o eroare în acel moment. Lentitudine în editare, bâlbâială? În orice caz, puteți utiliza aceste informații pentru a vă îmbunătăți viitoarele videoclipuri.

Analizând statisticile videoclipurilor dvs., nu veți ști doar ce tip de publicitate să creați, în funcție de timpul de prezență al publicului, ci și cum să vă optimizați videoclipurile. ?

Pentru publicul fierbinte: Facebook Pixel
Puteți crea un public personalizat pe baza traficului site-ului dvs. web. Dar mai întâi va trebui să colectați date. Pentru aceasta trebuie să instalați un Facebook Pixel . Acesta este un instrument care vă permite să verificați ce persoane vă vizitează site-ul.

Funcționează cu o adăugare simplă la liniile de cod ale antetului site-ului dvs. Acest mic cod furnizat de Facebook vă găsește vizitatorii care au un profil Facebook. Aceste date sunt utilizate pentru a crea segmente de public personalizate.

Pixel oferă în special determinarea numărului de oameni care au dat clic pe o anumită pagină, câți au adăugat un articol în coș, câți au cumpărat ceva ... Acest lucru vă va permite să vă diversificați publicul și reclamele.

De exemplu, veți putea difuza anunțuri cu articole de o gamă mai mare pentru persoanele care au cumpărat deja ceva de pe site-ul dvs. În schimb, veți oferi în schimb articole accesibile sau reduse publicului dvs. de vizitatori care nu au achiziționat încă nimic de pe site-ul dvs.

Audiențe personalizate Facebook: cheia succesului

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Acum cunoașteți elementele de bază pentru a vă crea publicuri personalizate. După cum ați ghicit, acestea sunt esențiale pentru o comunicare reușită pe Facebook .

Trimiterea anunțurilor orbește, fără a înțelege și a identifica publicul țintă, va avea un impact limitat asupra acoperirii postărilor dvs. Și, mai presus de toate, vă va costa mulți bani pentru nu mult!

Audiențele personalizate vă permit să faceți retargeting pe Facebook, adică să identificați porțiuni din publicul dvs. pentru a transmite mesaje promoționale relevante. În cele din urmă, acesta vă oferă posibilitatea de a desfășura promoții personalizate, care vă implică și mai mult publicul. mai departe cu segmente de public personalizate.

Accesați Facebook Business, unde veți afla mai multe despre cum să vă implementați strategiile de marketing pe platformă. Și dacă doriți să aprofundați subiectul, nu ezitați să spuneți acest lucru în comentariile acestui articol! ?

De la lansarea lor în 2012, publicurile personalizate au avut un real succes în rândul marketerilor. Și înțelegem de ce! Acestea vă permit să descărcați fișierele clienților, bazele de date de e-mail, lista vizitatorilor site-ului sau aplicației dvs. etc. Practic, tot felul de fișiere care ar putea conține informații despre clienții dvs. sau potențiali clienți. Datorită publicului personalizat, veți putea crea reclame extrem de direcționate către persoanele care sunt deja interesate de produsele sau serviciile dvs. sau care vă cunosc prin intermediul site-ului dvs., al aplicației dvs., al buletinului informativ etc. Dacă publicul dvs. personalizat este foarte mare, vă puteți specifica complet direcționarea datorită caracteristicilor oferite de Facebook.

Micul plus de public personalizat? Din acestea, puteți viza utilizatorii despre care se spune că sunt similari cu publicul dvs. Adică cine are aceleași centre de interes, aceeași vârstă, același loc de reședință etc.

PS: Facebook criptează toate datele dvs. și, prin urmare, nu are acces la cele mai recente.

De ce să folosiți segmente de public personalizate?

Cu cei (aproape) 2 miliarde de utilizatori, Facebook reprezintă o oportunitate de aur pentru companii! Publicurile personalizate pot consolida implicarea clienților dvs. sau pot captura atenția potențialilor dvs. În plus, utilizarea lor este complet gratuită ... deci de ce nu?

Prin urmare, putem identifica mai multe moduri de a folosi bine publicul personalizat:

Consolidați engagementul. Cu cât sunt mai direcționate și personalizate anunțurile dvs., cu atât clienții dvs. le vor găsi mai calitativ și vor avea mai puține probleme de engagement.
Direcționați clienții / potențialii dvs. existenți folosind date socio-demografice. Acest lucru vă va permite să vă cunoașteți mai bine ținta.
Interacționați într-un mod personalizat cu clienții dvs., difuzând reclame direcționate. Este o modalitate excelentă de a avea o imagine de brand bună.
Creșteți volumul vânzărilor. De exemplu, puteți oferi vânzări suplimentare pe baza achizițiilor anterioare ale clienților.
Păstrați-vă clienții înapoi. Audiențele personalizate vă vor permite să vizați clienții care nu au efectuat o achiziție online sau în magazinul dvs. de ceva timp. Publicitatea îi poate face să revină datorită unei promoții, de exemplu.
Găsiți clienți noi. Cu segmente de public personalizate, veți putea să vă excludeți clienții existenți și astfel să vizați doar potențialii dvs.
Transformați-vă potențialii în clienți. După cum s-a explicat mai sus, cu cât reclamele pe care le oferiți clienților dvs. sunt mai calitative, cu atât vor avea mai multe șanse să se transforme în clienți.

Câteva sfaturi înainte de a începe cu segmentele de public personalizate

După cum v-am sfătuit anterior, atunci când faceți reclame, nu puneți toate ouăle într-un coș. Același lucru este valabil și pentru publicul personalizat. Începeți prin a crea un prim public personalizat cu un anunț și analizați rezultatele. În funcție de aceste rezultate, vă puteți ajusta publicul și de ce nu publicitatea. Apoi, luati pas cu pas. Trebuie să fiți în căutarea rezultatelor reclamelor dvs. pentru a le face să evolueze, dacă este necesar. Nu ezitați să lansați mai multe campanii cu mai multe segmente de public personalizate, asigurându-vă în același timp că rămâneți în limita bugetului. Trebuie să testați și să obțineți o rentabilitate reală a investiției înainte de a investi o sumă semnificativă pe Facebook.

Cum să dezvoltati un public personalizat?

ghid facebook ads romania
Pentru a începe, accesați managerul de afaceri al paginii dvs. de Facebook. Apoi faceți clic pe meniul din partea stângă sus a ecranului. Când meniul se deschide, faceți clic pe Segmente de public .

Apoi, mai multe opțiuni vă sunt disponibile. Puteți crea un public personalizat din:

Un fișier pentru clienți: utilizați un fișier pentru clienți pentru a compara clienții cu utilizatorii Facebook și pentru a construi un public cu potrivirile. Datele vor fi hashizate înainte de a fi importate.

Traficul site-ului dvs. web: creați o listă de persoane care v-au vizitat site-ul sau au întreprins acțiuni specifice utilizând pixelul Facebook.
Activitate în aplicație : creați o listă a persoanelor care v-au lansat aplicația sau jocul sau care au întreprins acțiuni specifice.
Activitate offline : creați o listă de persoane care au interacționat cu afacerea dvs. în magazin, prin telefon sau prin alte canale offline.
Interacțiuni : creați o listă de persoane care au interacționat cu conținutul dvs. pe Facebook sau Instagram.

Cititi si ghidul de Facebook Ads pentru reclame dinamice.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram