GENESYS Systems amp; Almetis pentru o lume digitala mai sigura

24 iulie 2012

GENESYS Systems, unul dintre cei mai importanti integratori de sisteme, solutii si servicii IT&C din Romania, anunta incepand cu luna Iulie 2012 parteneriatul cu compania Almetis, in scopul oferirii unei game de solutii pentru o lume mai simpla si mai sigura in lucrul colaborativ digital.

Prin intermediul acestui parteneriat, GENESYS Systems ofera suita de solutii Almetis care acopera o gama larga de aplicatii, in special cele de protectie a datelor cu caracter personal si confidential, informatii de control si distributie a schimburilor electronice si trasabilitate.

Companiile medii si mari sunt din in ce mai preocupate de cresterea si consolidarea activelor folosind procese dematerializate intr-un mediu de colaborare computerizat.

Fiecare utilizator poate se "conecta" si schimba usor documente cu colegii, furnizorii de servicii, in felul acesta facandu-se o economie drastica de hartie, consumabile de imprimare, transport, etc.

GENESYS Systems raspunde la aceste probleme, prin oferirea serviciilor Almetis de mai jos:
Servicii specializate de consultanta si integrare, training;
Servicii specifice de dezvoltare si integrare a software-ului de specialitate care sa permits semnarea, stampilarea si managementul de identitate sigura si de protectie a datelor (Almetis Executive, Almetis SignCenter si TOMS)
Almetis Executive reprezinta o solutie completa, autonoma si interoperabila de semnatura electronica si datare certificata (timestamp) de documente PDF;
Almetis SignCenter reprezinta mapa electronica de organizare si securizare a procesului de semnatura, o facilitate pentru a reduce costurile si a ameliora viteza de decizie. Mapele electronice Almetis pot fi înlantuite între ele sau integrate cu sistemele de gestiune electronica de documente, ECM sau cu arhivele electronice (Record management).
TOMS (Trusted Obiecte Management System) reprezinta o solutie de management pentru o serie de dispozitive de încredere (IAS, carduri cu chip, terminale de carduri cu chip) care permite unei organizatii sa opereze cu usurinta într-o infrastructura sigura. De asemenea, TOMS permite importarea identitatilor din surse de date existente ale companiei, de exemplu, un director de tip LDAP. TOMS ofera servicii de audit eficiente si instrumentele de trasabilitate pentru infrastructura companiei de încredere. Functia de audit si trasabilitatea permite:
Log-uri de utilizatori si de administratori , principalele evenimente si actiuni care urmeaza sa fie generate;
Supravegherea centralizata a mai multor TOMS;
Rapoarte generate cu multiple criterii. TOMS poate fi integrat cu orice infrastructura PKIX-compatibila de gestionare a cheilor (KMI).
Servicii de proiectare si fabricare de terminale cu caracter personal de înalta securitate Personal CAT. Personal CAT reprezinta un echipament periferic care se interfateaza pe porturile USB ale calculatoarelor, fiind un dispozitiv de tip "mouse", cu functii suplimentare de autentificare si gestiune a tehnologiilor de tip smart-card. Personal CAT are functiile unui echipament "mouse" clasic, dar prin inserarea unui smart-card, se transforma într-un dispozitiv care permite inserarea de semnaturi digitale în cadrul documentelor si mesajelor electronice, autentificarea utilizatorilor la diverse servicii, totul prin intermediul certificatelor digitale.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram