Furnizorii de solutii Magister pentru retail mai pregatiti sa ofere service profesionist

19 mai 2015

Lansat in aprilie 2013, programul deschis de certificare implementat de Magister Software urmareste instruirea profesionala sistematica a personalului companiilor partenere din intreaga tara, astfel incat comerciantii care utilizeaza solutiile pentru retail SmartCash RMS sa beneficieze de asistenta si service competent si sigur, la standarde unitare de calitate.
In sesiunea din anul acesta 46 de companii, din intreaga tara si peste 100 de specialisti in domeniu, angajati ai acestora, au optat sa participe la programul de certificare Magister 2014-2015, incheiat ca in fiecare an, pe data de 30 aprilie.
La final, 31 de firme au atins unul dintre cele trei niveluri de certificare: 8 companii au devenit Centre de instalare autorizate, 19 s-au calificat drept Centre de training si interventie autorizate, iar patru au obtinut cel mai ravnit statut, cel de Centru de Service si Suport Tehnic Autorizat.
Si personalul inscris in program s-a dovedit mai bine pregatit decat in anul anterior. Astfel, specialistii din echipa Magister care i-au evaluat pe cursanti, au acordat pe baza testelor finale, urmatoarele licente profesionale:
• Pentru nivelul I de calificare, Tehnician de Instalare si Intretinere Solutii SmartCash – 80 de licente profesionale;
• Pentru nivelul II de calificare, Trainer Autorizat SmartCash – 69 de licente profesionale;
• Pentru nivelul III de calificare, Consultant Solutii SmartCash – 49 de licente profesionale.
Lista completa a personalului calificat pentru instalarea si intretinerea solutiilor SmartCash poate fi consultata on-line.
Comparativ cu prima editie a programului, 2013-2014, a crescut numarul de licente pentru calificarile avansate de Trainer, respectiv Consultant Solutii SmartCash, profesionisti cu inalta calificare, ceea ce indica o capacitate crescuta de asistenta specializata pentru solutiile dezvoltate de compania Magister.
Ca urmare a noilor certificari, s-au deschis cinci noi Centre de training si interventie in orasele Cluj-Napoca, Odorheiu Secuiesc, Sfantu Gheorghe, Galati si Satu Mare, precum si patru Centre de instalare in Bistrita, Bacau, Constanta si Suceava.
Rezultatele obtinute de partenerii Magister sunt oportune si imbucuratoare mai ales in perspectiva viitoarei schimbari a cotei TVA de 9% la alimente, incepand cu 1 iunie 2015, demonstrand ca centrele de service sunt pregatite sa ofere comerciantilor serviciile necesare pentru intretinerea solutiilor de retail SmartCash RMS.
Programul de certificare Magister continua cu seria 2015-2016 si ramane deschis tuturor furnizorilor de solutii pentru retail interesati sa ofere servicii de calitate comerciantilor din Romania, utilizatori ai platformei software SmartCash RMS.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 6000 de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, furnizorilor de produse si servicii din HoReCa, cat si retelelor comerciale cu un numar mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 13 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura pentru mari lanturi de magazine din retailul romanesc de proximitate.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram