Flashnews.ro, strategii noi pentru a creste: Stiri cu potential de “influencers”

Portaluri de stiri online

Publicatia Flashnews.ro a anuntat ca isi va schimba strategia pentru anul in curs, alegand sa isi creasca numarul de cititori printr-o strategie elaborata, personalizata in functie de profilul cititorilor pentru fiecare categorie de stiri. Informatia a fost lansata chiar de Redactorul Sef al publicatiei Flash News, acelasi care in urma cu doar cateva zile informa audienta cu privire la cifrele traficului inregistrat in acest trimestru.

In medie, 4 din 5 cititori acceseaza un URL pe fondul unui impact emotional ori interes deosebit. Acest insight sta la baza strategiei pe care o vor adopta si redactorii Flashnews.

Redactorul Sef al publicatiei Flashnews a declarat ca noua strategie le rezerva dreptul de a-si alege subiectele de stiri in asa fel incat cititorii sa le simta adaptate intereselor lor prin apel. Acesta nu s-a ferit sa declare ca noua formula de selectare si elaborare a subiectelor de stiri va fi conectata strans la trendul momentul, influencerii si subiectele care deriva de aici. “In ciuda saturatiei, influenta adevarata este mai mult decat o necesitate. Parteneriatele potrivite ne influenteaza decizia ca cititori, <> de stiri, invitandu-ne intr-o relatie bazata pe incredere si divertisment. Cei care au un stil, o voce si un punct de vedere cu adevarat autentic trebuie sa stie ca Flashnews impartaseste astfel de valori si atribute, alegand sa concureze cu interesele cititorilor fideli, nu ale altor site-uri de stiri. Totusi, nu toate publicatiile de profil le ofera aceasta posibilitate, alegand subiecte cu o acoperire larga, pentru un trafic cat mai mare, nu neaparat si unul cu potential de fidelizare.”

“Este timpul sa treceti dincolo de imaginea publicatiei si sa va orientati pe alegerea aceleia care va aduce cele mai bune rezultate, adica cea care va avea cel mai notabil impact asupra publicului tinta. Astfel, se incearca un statut de <> al publicatiei, statut pana acum alocat doar celebritatilor, actorilor, sportivilor, muzicienilor, ori persoanelor publice in social media”, a mai adaugat sursa citata. Potrivit Flashnews.ro, aceste figuri au o larga acoperire a publicului tinta, iar increderea acordata lor produce o implicare de 2% – 5% a opiniilor, comentariilor si actiunilor in online. Influencerii sunt proeminentii lideri ai subiectelor fierbinti sau, mai simplu, trendsetters. Fara doar si poate, orice publicatie de stiri ese mereu in cautarea unei expuneri globale fata de cea locala, insa Flashnews alege sa isi desavarseasca acest obiectiv prin apel la o strategie bine elaborata in acest context, nu axata doar pe cantitatea traficului.