FACTORI DE CLASARE A SITE-ULUI IN GOOGLE

FACTORI DE CLASARE A SITE-ULUI IN GOOGLE

Probabil stii deja ca Google utilizeaza peste 200 de factori de clasare a unui site in rezultatele de cautare.

Dar care sunt acesti factori de clasare?

Ei bine in acest articol vei afla cei mai importanti 100 de factori de care sa tii cont cand optimiezi un site web.

Capitolul 1 Factori legati de domeniu

1. Varsta domeniului

Matt Cutts spune ca nu exista o diferenta mare intre un domeniu vechi de 6 luni si unul de 2 ani. Cu alte cuvinte varsta domeniului nu este asa de importanta

2. Cuvantul cheie in nivelul de top al domeniului – daca ai cuvantul cheie principal dupa care optimizezi site-ul in domeniu vei avea un avantaj fata de competitori.

3. Cuvantul cheie in primul cuvant al domeniului – daca numele domeniului incepe cu un cuvant cheie are un avantaj fata de competitie.

optimizare-site-timisoara

4. Durata de inregistrare a domeniului – daca cumperi un domeniu pe mai multi ani de preferat peste 4 ani ai un avantaj mic fata de alte site-uri. Google a emis un comunicat de presa legat de acest subiect.

5. Istoria domeniului – daca ai un domeniu care isi schimba des owner-ul atunci Google-ului nu ii place acest lucru. Trebuie ca domeniul sa aiba doar un proprietar.

6. Public vs Whois Privat – Daca ai informatii private despre domeniu nu te va ajuta. Google vrea ca tu ca proprietar de domeniu sa afisezi public datele acestuia.

7. Proprietar penalizat – daca Google te-a prins ca spamezi sistemul si algoritmul atunci te va penaliza. Astfel trebuie sa ai grija sa nu spamezi un domeniu/site si sa speri ca Google nu iti va penaliza si celelalte domenii/site-uri.

8. TLD extensie – daca ai un cod de nivel de top targetat spre exemplu .ro , .hu , .bg, atunci ai sanse mai mari sa clasezi mai bine site-ul pentru acele tari.

9. Cuvantul cheie in titlu – Title tag-ul este al 2lea cel mai important factor on page si este un semnal puternic on-page – link youtube.

10. Title tag sa inceapa cu un keyword – potrivit Moz data, titlurile care incep cu un cuvant cheie au sanse mai mari de a se clasa mai bine decat cele cu cuvantul cheie la final

factori-de-clasare-google
factori-de-clasare-google

11. Cuvantul cheie in descriere – este un semnal relevant. Nu este foarte important acum dar ajuta la SEO.

12. Cuvantul cheie in tagul de H1 – tagul de h1 este un subtitlu care trimite semnale relevante catre Google. Deci adauga cuvantul cheie in subtitlu.

13. Cuvantul cheie in text – adauga cuvantul cheie in textul de pe pagina mai mult decat cuvantul cheie semantic

14. Lungime continut – continutul de pe pagina trebuie sa fie destul de lung de minim 700 cuvinte. Astfel cu cat ai un continut mai bogat cu atat mai multe sanse ai sa clasezi pagina mai bine.

15. Densitate cuvinte cheie – chiar daca nu mai este la fel de important, Google tot ia in considere de cate ori apare cuvantul cheie in text.

16. Cuvintele cheie semantice – poti utiliza mai multe variatii ale unui cuvant cheie pe pagina, nu trebuie sa repeti acelasi cuvant cheie pentru ca de multe ori nu se potriveste in context. Spre exemplu sa zicem ca vrei sa optimizezi o pagina dupa cuvantul cheie ” mobila Timisoara” . Un cuvant cheie semantic poate fi ” mobilier Timisoara”.

17. Cuvinte cheie semantice in Titlu si Descriere – precum cuvintele cheie din text, cuvintele cheie semantice din titlu si descriere sunt un semnal pentru Google.

18. Viteza – Stiai ca atat Google cat si Bing pun accent pe viteza cu care se deschide un site/pagina? Astfel tu trebuie sa te asiguri ca site-ul se deschide rapid.

19. Continut duplicat – daca ai un continut duplicat pe site acesta influenteaza in mod negativ site-ul. Astfel fiecare pagina trebuie sa aiba un continut unic.

20. Rel canonical – daca este folosit corect, acest tag previne Google sa considere paginile ca avand continut duplicat.

21. Viteza site-ului prin Chorme – fiind un produs Google, acest browser masoara viteza cu care se deschide un site.

Citeste restul articolului pe site-ul STAR MARKETING TIMISOARA.