Facebook Ads sau Google Adwords ?

Facebook Ads si Google Adwords domina spatiul de publicitate online.

Daca vrei sa ajungi in fata cat mai multor clienti potentiali, Google search networds si Facebook news feed sunt cele mai bune locuri in care sa iti promovezi afacerea.

Facebook are in prezent peste 2 miliare de useri activi iar Google Ads ajunge la peste 1.3 miliarde de cautari / zi.

Ambele platforme sunt ideale pentru a-ti face afacerea mai cunoscuta in online.

Deci, cand vine vremea sa alegi intre Facebook Ads sau Google Adwords, ce platforma este potrivita pentru tine?

Inainte de a veni cu argumente pentru fiecare platforma in parte trebuie sa vedem avantajele fiecareia nu-i asa?

Ce este Google Ads?

Google este cel mai mare motor de cautare online. Potrivit unor studii efectuate de Live Stats, sunt peste 5 miliarde de cautari / zi pe Google.

Google Ads este o platforma ideala prin care sa iti promovezi afacerea in online, daca vrei sa atragi trafic de calitate pe site, trafic care cauta solutii la problemele lor.

Pe Google Ads sunt mai multe moduri in care iti poti promova afacerea. Printre acestea gasim :

– reteaua de search – aceasta platforma iti permite sa dezvolti campanii prin care anunturile tale sa apara in rezultatele de cautare bazate pe cuvinte / expresii cheie pe care licitezi. Iata cum arata un rezultat de cautare in care apar anunturi Adwords.

Potrivit celor de la Google pentru fiecare leu investit in Ads vei avea un ROI de 300%.

Asta inseamna ca esti mereu pe profit DACA faci Google Adwords asa cum trebuie.

Plus, ca te poti folosi de diverse formate de anunturi care ajung la clientii potentiali.

Citeste restul articolului pe blogul Flavius Noja.