Ericsson și Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad românii între tehnologie și un viitor mai bun

3 septembrie 2014

Ericsson România și agenția de cercetare Cult Market Research lansează astăzi studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectată”, un studiu care își propune să evidențieze părerile românilor despre impactul tehnologiei asupra educației, transportului în comun, instituțiilor administrative de stat, utilităților sau sistemului de sănătate, dar și a vieții la oraș. Studiul se desfășoară la nivel național în perioada 01 septembrie – 21 septembrie, iar chestionarul poate fi accesat pe Networkedsociety[.]ro.

Ericsson estimează că, până în 2019, vor exista 9,3 miliarde de abonamente la telefonie mobilă și peste 8 miliarde la de conexiuni la internet mobil. Mai mult decât atât, până în 2020, peste 50 de miliarde de dispozitive de toate felurile, de la telefoane și laptopuri la frigidere și televizoare inteligente vor fi conectate la Internet. Aceasta este primul pas către o „Societate Permanent Conectată”, în care orice lucru care poate beneficia de pe urma unei conexiuni va avea una. Astfel, tema studiului este strâns legată de viziunea Ericsson asupra unei lumi în care utilizatorii vor fi din ce în ce mai conectați, de la birou, de acasă sau în mișcare, în timpul liber.

Participanții la studiu vor rămâne anonimi (datele furnizate sunt strict confidențiale), iar informațiile colectate vor fi folosite exclusiv în contextul acestei cercetări.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram