Documentatia necesara in cazul unui deces si ajutorul oferit de Rarox celor in nevoie

24 septembrie 2018
Autor:
European Advertising Holding S.R.L

Atunci cand nefericitul moment, al trecerii in nefiinta a cuiva drag, survine in cadrul unei unitati spitalicesti, legea impune urmarea unor reguli pentru a putea continua cu pregatirea pentru inmormantare, respectiv incinerare, acolo unde este cazul.

In legatura cu eliberarea tuturor actelor necesare si indeplinirea demersurilor, Rarox – firma funerara cu experienta in domeniu – vine in intampinarea celor in nevoie atat cu servicii funerare sector 2 profesionale, cat si cu sfaturi.

De obicei, astfel de momente ne surprind si vin in clipele cele mai nepotrivite – cum ar putea considera cineva in orice caz un timp potrivit pentru a suferi o pierdere omeneasca? Pentru ca sunt deci imprevizibile, decesurile trebuie sa beneficieze mai departe de pregatiri dupa lege. Exista o serie de prevederi de indeplinit. Iata si care sunt procedurile legale de urmat, in 5 mari pasi.

Foaia de observatie

Odata ce survine decesul, este necesar a fi intocmita o foaie care il constata si il consemneaza. Acest pas poate fi indeplinit doar de un medic specialist. Neaparat de mentionat in foaie ora decesului si de trecut desigur parafa si semnatura medicului. De obicei durata de timp in care familia sau cei apropiati sunt informati in legatura cu decesul este de cel mult 2 ore.

Certificatul medical care constata decesul

Este documentul necesar pentru a putea continua apoi cu procesul de imbalsamare. Numai dupa ce au treut 24 de ore de cand s-a produs decesul poate fi eliberat acesta, in prezenta actului de identitatea a celui trecut in nefiinta. Se va folosi mai departe la primarie, unde se elibereaza certificatul de deces.

Biletul de iesire din spital

In respectivul bilet sunt mentionate detaliile care privesc modul in care s-a produs decesul. Reprezinta o formalitate de indeplinit in mod obligatoriu.

Certificatul de deces alaturi de adeverinta pentru inhumare, respectiv incinerare

In functie de situatie acesta este eliberat fie de SPCLEP, fie de primaria pe raza careia s-a produs decesul. Desigur ca si referitor la declararea acestuia este necesar a fi urmate reguli stricte. Cand cauzele sunt naturale, in decurs de 3 zile este necesar a fi declarat si in caz contrar, cand este vorba despre un act de violenta, de accident sau de sinucidere, trebuie raportat in cel mult 48 ore.

Ajutorul de inmormantare

Urmeaza si acordarea unui ajutor de inmormantare. In functie de acesta, familia raposatului va alege un pachet potrivit de servicii funerare sector 2 sau locul de care apartine. Atunci cand se doreste completarea pachetului cu servicii suplimentare acestea vor fi taxate.

Cat despre pachetele de servicii potrivite, acestea trebuie sa bifeze in primul rand articolele necesare minim. In functie de preferinte, cei care le solicita pot opta si pentru altele. Spre exemplu, cei care nu sunt satisfacuti de tipul sicriului inclus in pachetul standard se pot orienta catre un altul.

Sunt toate aspecte de urmarit si de indeplinit, incepand de la documentatia de realizat si pana la articolele de inmormantare folosite. Rarox, firma a carei servicii pot fi comandate de pe funerarenonstop-bucuresti.ro,  pune accent pe aspectele legale ce le implica intregul proces si le realizeaza intocmai cu cerintele legii. Atat acest detaliu, cat si disponibilitatea 24/24 ore recomanda acest nume celor care au nevoie de ajutor in organizarea unei inmormantari demne de memoria celui trecut la cele vesnice.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram