Despre Marketing in era digitala cu Florin Campeanu CEO Rentrop amp; Straton speaker la Meet the MAN

4 aprilie 2014

Florin Campeanu, CEO Rentrop & Straton, este speakerul evenimentului Meet the MAN!, organizat de Femei in Afaceri in București, marti, 15 aprilie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi Marketingul in era digitala.

„Traversam o perioada in care aproape totul se intampla in mediul online. De aceea, am ales impreuna cu Florin aceasta tema pentru urmatorul eveniment deoarece consideram ca este important sa stii cum sa faci aceasta trecere, cum sa te promovezi și sa folosesti uneltele pe care digitalul le pune la dispozitie. Vom afla și ce e necesar sa faci pentru a atrage clienti intr-un mediu nou, dinamic si in continua schimbare.”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
FLORIN CAMPEANU
Cu 15 ani experienta in publishing si peste 10 ani in domeniul marketingului digital, Florin Campeanu a dus Rentrop & Straton Group din era print in era digitala. Compania de marketing si consultanta in afaceri lanseaza anual peste 350 produse din zona de informatii specializate, lucru ce a dus, firesc, la aparitia in grup a unei agentii web.
Astfel, din 2006, Florin coordoneaza și activitatile Fokus Digital Services, agentie ce ofera in prezent servicii de programare, web design, branding & identitate vizuala, SEO, Google AdWords.
Inovatia este cuvantul de baza in grupul pe care il conduce, Florin fiind un exemplu in aceasta directie. Ca o consecinta fireasca, in 2009 a pus bazele Fokus Interactive, regie de publicitate online care ofera servicii de media (consultanta si campanii integrate de promovare), Florin creand strategii de comunicare si promovare pentru clienti mari si medii din pozitia de Chief Visionary Officer.

ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Puteți afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: [email protected], iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee • 19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A • 20:40 – Tombola • 20:45 – Business Networking

PARTENERI
Capital Plaza Hotel • UPC Business • Garanti Bank • World Class • NISSA • Nomenius • Level Tour • Ivatherm • OPTIBLU • A_BEST • En Rose • Curtea Veche • Editura Univers

DESPRE FEMEI IN AFACERI
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul Femei in Afaceri, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate on-line, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 4 ani de existenta.

Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI
Relatii cu presa: [email protected]

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram