În perioada 12-27 decembrie 2015, în cadrul campaniei de iarnă #SărbătoriAcasă, Timișoreana și Syscom Digital au găsit formula ideală pentru a aduce mai aproape de bucureșteni colindele și spiritul Crăciunului. Astfel, în AFI Palace Cotroceni a fost instalat „butoiul digital” Timișoreana, în interiorul căruia rula un video cu colinde reinterpretate de băieții de la Sector 7. Butoiul Timișoreana a atras sute de vizitatori offline, iar colindul a fost popular și în mediul online.
“Prin această activare, am vrut să aducem spiritul Sărbărilor de iarnă aproape de oameni, într-un loc de petrecere a timpului liber foarte frecventat în acea perioadă de Craciun și ne bucurăm că am reușit să îi înveselim pe toți, printr-o experiență deopotrivă amuzantă și tradițională a spus Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timișoreana.
„Pentru că Timișoreana este un brand cu tradiție, ideea de colind a fost imediat îmbrățișată, însa, acestei componente tradiționale i-am adăugat elemente digitale de interactivitate, care au generat nu numai rezultate foarte bune, dar au reușit și să transforme experiența de brand într-una cu adevărat memorabilă pentru consumatori, iar acesta este, credem noi, cel mai important câștig al întregii acțiuni.”, a declarat Maia Novolan, Digital Strategist și General Manager la Syscom Digital.
Cu acest proiect, Syscom Digital și-a extins portofoliul proiectelor digitale “out of the box”, multe dintre ele reprezentând premiere pentru România. De-a lungul timpului, agenția a creat experiențe cu adevărat speciale pentru consumatori, printre care se numără bannere online interactive, aplicații de Augmented Reality, aplicații în social media, campanii interactive și cross-promotion, mecanisme originale de participare în cadrul promoțiilor naționale etc.
Acest proiect este realizat de Timișoreana și Syscom Digital, în colaborare cu Kaleidoscope Proximity și GMP Advertising.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro