De Sarbatori Timisoreana a adus romanii din afara tarii mai aproape de traditiile de acasa

22 martie 2016

Romanii au putut sa le trimita un gand bun celor dragi sub forma unei vederi autentic romanesti, prin posta, e-mail ori Facebook de pe site-ul oficial de campanie: Sarbatori Acasa.

Site-ul campaniei s-a transformat in cea mai mare harta interactiva a gandurilor bune, unde toate mesajele inregistrate erau reprezentate prin lumini care se aprindeau si desenau distantele dintre cei de acasa si cei plecati prin lume. Mesajele Timisoreana au ajuns la 3.500.000 dintre romanii care au cont de Facebook, peste 17.000 de romani au scris cu dor vederi, iar peste 900 de participanti s-au inscris in concursul prin care puteau aduce pe cineva acasa de Sarbatori, din orice tara ar veni. Un roman norocos si-a indeplinit visul: Vasile Petre a reusit sa isi aduca acasa nepotul care locuieste in Madrid.

Rezultatele foarte bune ale campaniei confirma ca incercarea Timisoreana de a aduce romanii aproape de Sarbatori a rezonat emotional cu fanii brandului, atat cu cei din Romania, dar mai ales cu cei peste 20.000 de fani ai paginii de Facebook Bere Timisoreana care traiesc dincolo de granitele tarii.

“Timisoreana este berea cea mai indragita de romani. Atasamentul fata de berea romanesca cu cea mai indelungata traditie se pastreaza chiar si in randul celor aflati in tari precum Italia, Spania, Marea Britanie, Republica Moldova sau Canada. Site-ul campaniei „Sarbatori Acasa” a devenit o platforma unde am reusit sa adunam cele mai emotionante marturii ale romanilor ce duc cel mai tare dorul de casa. Am reusit sa ne conectam emotional cu foarte multi romani, iar pentru noi acest lucru reprezinta un imens motiv de bucurie", declara Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timisoreana.

Campania „Sarbatori Acasa” a reusit, atat la nivel la nivel simbolic cat si fizic, sa aduca aproape romanii din tara cu cei care locuiesc in strainatate.

***
Despre Timisoreana
Fabricata inca de la 1718, berea Timisoreana aduce cu sine experienta si traditia maestrilor berari ce si-au lasat amprenta peste ani. Timisoreana s-a nascut in cea mai veche fabrica de bere din Romania, fiind atestata printr-un act petitionar al magistratului orasului Timisoara, care dateaza din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul sau inconfundabil a fost recunoscut de specialisti - distinctii foarte vechi atesta acest lucru: bronz la expozitia din Budapesta (1855), argint la expozitia din Timisoara (1891) sau Grand Prix-ul expozitiei din 1908.

In ultimii ani, Timisoreana a fost premiata cu aur si distinctia Champion Lager Trophy in 2007 si cu argint in 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanta din lumea berii, iar la World Beer Championship in Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 si 2008).

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell, St Stefanus si Miller Genuine Draft. SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producatoare de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internationale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, dar si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victor Bitter (Australia) si Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram