De ce sunt indicate articolele ieftine de birotica si papetarie

1 ianuarie 2021
Autor:
SEO MEDIA MARKETING SRL

Mentinerea sub control a costurilor in cadrul companiilor este un lucru foarte important pentru majoritatea acestora, iar produsele ce sunt foarte uzuale in orice tip de companie fie ea cu un numar mare de angajati sau cu un numar restrans sunt cele de birotica si papetarie, ce ajuta de fiecare data la buna functionare si organizare a firmelor, dar mai ales a angajatilor, sa aiba mereu la indemana articolele ce le sunt necesare in diferite situatii pe care le intalnesc.

Lista acestora este una destul de complexa in functie de domeniu de activitate al fiecaruia, iar diferitele departamente au nevoi specifice aici putem sa mentionam organizarea si arhivarea pentru contabilitate, benzi adezive si folii pentru depozite, dar cel mai relevant ce se foloseste in mod frecvent si in cantitati din ce in ce mai mari este hartia pentru copiatoarele si imprimantele color sau cu jet de cerneala.

Eficienta lucrului este benefica atat pentru angajat cat si pentru angajator, iar atunci cand aceasta este in buna armonie, rezultatele vor fii intotdeauna cele asteptate de ambele parti, daca aveti in subordine mai multe departamente puteti alege pentru acestia o gama larga de accesorii din categoria de birotica si papetarie ieftina daca tineti sub control costurile puneti la dispozitie mai multe articole pentru acestia, iar ei vor putea planifica optim activitatile ce le sunt coordonate, in asa fel incat rezultatul final sa fie unul peste asteptarile pe care le aveti.

Pretul este unul din factorii determinanti atunci cand decideti sa faceti o achizitie, dar trebuie tinut cont si de calitatea produselor, astfel incat nu intotdeauna ieftin inseamna si bun, dar aceasta relatie este si inversa, trebuie doar sa comparati produsele de papetarie si sa alegeti o gama de mijloc pentru a avea siguranta unora cu o calitate satisfacatoare si pentru persoanele cu pretentii mai mari, in asa fel incat brandul pe care il alegeti sa reflecte un pret cu un raport excelent pentru dumneavoastra.

De exemplu bibliorafturile le puteti utiliza pe un termen destul de lung, in functi de cantitatea de documente pe care intentionati sa o depozitati in acestea sunt de doua tipuri, cu cotor de 5 sau 7.5 cm, si doau tipuri de materiale, din carton marmorat sau din plastic, acoperite cu o folie de polipropilena in diverse culori, in cazul in care doriti sa le asortati cu o anumita tematica a incaperii sau daca hartiile din interior trebuiesc stocate dupa anumite perioade de timp sau zone.

Mecanismul este confectionat dintr-un material dur, dar foarte fiabil ce permite deschiderea si inchiderea de multiple ori fara sa exsite probleme, pe partea frontala a acestora se pot gasi etichete lipite ce faciliteaza insemnarea continutului, mai ales daca este vorba de contracte sau alte documente cu o importanta semnificativa, pe acestea le puteti achizitiona dintr-un magazin de birotica si papetarie, cu siguranta le veti gasii deoarece sunt niste produse foarte utile.

Dupa cum mentionam si mai sus colile de hartie pentru copiatoarele si imprimantele pe care le utilizati sunt de baza, deoarece aici aveti un consum semnificativ in fiecare luna, este indicat sa folositi o hartie de calitate buna, pentru deoarece una ieftina va incetinii performantele aparatelor, pot ramane prinse in interiorul acestora, lasa mai mult praf, ceea ce va dauna intr-un interval mai mic sau mai mare si vor genera costuri suplimentare cu repararea sau chiar schimbarea acestora.

Brandurile pe care le recomandam sunt Brilliant Laser Copy, IK Paper sau cea de la Absolut, toate acestea au un gramaj de 80 grame/mp, iar preturile pot varia intre 13.50 si 15 lei, ceea ce le pozitioneaza intr-o categorie medie, iar gradul de alb este unul foarte mare, se recomanda atat pentru printarile interne, cat si pentru cele cu o insemnatate puternica precum sunt contractele intre companii si clienti, dar si facturi sau avize de insotire a marfurilor.

De exemplu pentru partea de ambalare a marfurilor puteti cauta in raionul de birotica si papetarie online al magazinelor de specialitate folie pentru ambalare, transparenta sau neagra, aceasta este o solutie economica si eficienta in acelasi timp pentru impachetarea dar si protejarea diferitelor tipuri de trimiteri deoarece formeaza un strat protector si poate strange articolele ce se afla in mai multe cutii sau paleti. Puteti folosi in acelasi moment si benzile cu lipire adeziva, aceasta este de doua tipuri, fie transparenta ori maro.

Adezivul difera in functie de calitatea acesteia, poate fii acrilic, un lipici normal ce se afla pe suprafata acesteia sau de tip solvent, mult mai eficient daca coletele trebuie sa parcurga un drum mai lung si sunt supuse diferentelor de temperatura, fie ca este soare puternic sau frig va rezista in conditii optime.

Dosarele te vor ajuta sa iti organizezi documentele cu care lucrezi in fiecare zi, in asa fel incat sa ai mereu ordine in acestea indiferent de momentul si situatia in care te aflii. Poti selecta o varietate de modele atat din plastic cat si din carton, ambele modele se vor ridica la asteptarile pe care le aveti, in general acestea se pot gasi la majoritatea furnizorilor de papetarie si birotica in seturi de 25 sau 50, ceea ce este mult mai indicat sa le achizitionati decat pe bucata deoarece calculand vor fii mai ieftine.

Puteti sa oferiti angajatilor pe care ii aveti in subordine cadouri ce le gasiti tot in aceste magazine de birotica, daca optati pentru seturi ce includ stilouri, acestea sunt o alegere inspirata mai ales daca pe penita instrumentelor apare si o gravura cu inscriptia de 18-21k, ceea ce indica, ca acestea sunt suflate cu aur, recomandarea noastra de produse sunt cele din gama Picasso, deoarece au un pret foarte accesibil, o calitate extrem de bun si un aspect deosebit si reprezinta un dar inedit pentru orcine, mai ales pentru oamenii din functii cheie.

Cu toate aceste informatii puteti sa faceti o selectie corecta si echilibrata asupra tuturor consumabileleor ce le aveti de cumparat in fiecare luna, iar fondul pentru acestea poate fii unul mai mic daca tineti cont de anumite aspecte in ceea ce priveste calitatea, dar si randamentul pe care acestea trebuie sa il dea.

Bugetul ramas se poate redistribuii catre personal, asa va veti asigura ca, acestia sunt implicati in toate sarcinile pe care le-ati trasat pentru ei, iar povara costului pentru birotica si alte articole uzuale va scadea substantial avand numai beneficii din toate partile.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram