fbpx

Danone lanseaza o noua reteta de iaurt doar cu lapte si fermenti

Danone relanseaza iaurtul alb Danone Natural, folosind o reteta noua, ce are la baza doar lapte si fermenti, fara supliment de proteine din lapte, pentru a raspunde preferintei romanilor pentru produse cat mai simple. Reteta a fost realizata pornind de la asteptarile romanilor legate de un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, usor acrisor, proaspat si textura consistenta.
Noile iaurturi, cu un gust nou si mai proaspat, sunt pregatite din lapte integral de 3,5% grasime, la standarde europene, colectat de la fermele cu care Danone colaboreaza, si fermenti activi benefici – ingredientul esential, fara de care niciun iaurt nu poate fi creat.
„Lansam aceasta noua formula, doar cu lapte si fermenti, pentru toti romanii care si-au exprimat preferinta pentru produse simple. Superioritatea iaurturilor Danone sta in calitatea excelenta a laptelui produs de fermele partenere, pentru ca niciun proces de fabricatie, oricat de avansat ar fi, nu poate imbunatati calitatea materiei prime utilizate.

Obtinerea unui lapte de cea mai buna calitate presupune vacute de rasa, bine hranite si ingrijite, si conditii de igiena foarte bune in ferma si sala de muls. De aceea, de aproape 10 ani, am lucrat impreuna cu fermierii parteneri pentru a imbunatati continuu calitatea laptelui colectat si am alocat peste 25 milioane lei in acest scop. Datorita calitatii superioare a laptelui, care acum este mai bogat in proteine, putem oferi romanilor o noua optiune de consum, o formula simpla de iaurt, doar cu lapte si fermenti, ingrediente care se afla de altfel la baza tuturor produselor noastre“, declara Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
In prezent compania are peste 30 ferme partenere, dintre care opt livreaza lapte pentru Danone de peste 10 ani, iar doua de 15 ani. Aproximativ 1 milion de iaurturi ies zilnic pe poarta fabricii Danone din Bucuresti si iau drumul a noua tari europene.

Iaurtul este un aliment natural, simplu, care se obtine din lapte in care se adauga fermenti, adica bacterii benefice, de origine pura, care işi au originea in produse lactate traditionale. Bacteriile uzuale de fermentare sunt Lactobacillus bulgaricus si Streptococcus termophilus. In ciuda denumirii stiintifice complicate, acestea sunt ingrediente naturale ce transforma iaurtul intr-unul din alimentele cele mai valoroase din punct de vedere al continutului nutritiv, cu numeroase beneficii pentru sanatate.
Consumat de peste 12000 de ani, iaurtul este recunoscut ca aliment sanatos, fiind mai usor de digerat decat laptele din care este obtinut. De asemenea, datorita bacteriilor vii pe care le contine, iaurtul contribuie la mentinerea echilibrului florei intestinale, importanta pentru functionarea sistemului digestiv. Iaurtul contine totodata proteine valoroase si calciu, alaturi de alte minerale si vitamine necesare pentru crestere si sanatate de-a lungul intregii vieti. In plus, studii recente demonstreaza o multime de alte beneficii pentru organism, asa cum au fost prezentate de catre experti in nutritie in cadrul Conferinţei „Sanatate prin Alimentaţie” 2014.
Noua formula de Iaurt Danone Natural cu 3,5% grasime este promovata online si in magazine de Vacuta Draguta, un personaj carismatic, care vine de la ferma domnului Azoitei din Vrancea, partener Danone de 15 ani.
Danone Romania
Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete. Compania are in portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999, iar in prezent 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone.

Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de ţari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, deţinand locul 1 in lume in fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a inregistrat in 2013 vanzari de peste 20 miliarde EURO.
Danone a facut primul pas pe piata in Barcelona inca din 1919, cand Isaac Carasso a inceput sa vanda primele iaurturi in farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau in special copiii. Astazi, divizia de lactate este puternic dedicata misiunii companiei de a aduce sanatate prin alimente unui numar cat mai mare de oameni si pune pe piata o gama variata de produse lactate proaspete, gustoase si nutritive in mai mult de 70 de tari in intreaga lume. Cele mai renumite marci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi in stil grecesc, bogate in proteine (Oikos), marci de rasfat (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt in Romania Cremosso si Delicios.