fbpx

Cursuri de lucrător comercial la CPP Alexanders

Scopul instruirii este îmbunătățirea calificărilor lucrătorilor din domeniul comerțului. Profesorii cu experiență îți vor spune despre principalele elemente ale comerțului și ceea ce trebuie să facă un lucrător în comerț. Participanții la curs vor studia, de asemenea, domeniile protecției informațiilor confidențiale, modalitățile de evaluare a proceselor de afaceri și multe altele. Este necesară pregătirea periodică a specialiștilor care lucrează în comerțul cu amănuntul, deoarece în fiecare an numărul magazinelor cu amănuntul crește semnificativ, iar în condițiile concurenței crescânde, profesionalismul ridicat este deja o cerință obligatorie a pieței cu amănuntul. Pentru a nu-ți pierde clienții și a-ți atrage clienți noi, nu trebuie doar să fii conștient de noile tehnologii și inovații cu amănuntul, ci și să le aplici în practică și, în consecință, să îmbunătățești calificările personalului.

Atitudinea personalului și relațiile cu colegii

Dacă o companie de vânzare cu amănuntul a intrat pe piață de mult timp și cu seriozitate, atunci o pregătire eficientă a personalului, o va ajuta să creeze o echipă de oameni cu aceeași idee, care se înțeleg perfect și își îndeplinesc profesional și eficient sarcinile de lucru. Și în domeniul comerțului cu amănuntul, ca în orice altă activitate de servicii pentru clienți, atitudinea personalului și relațiile din cadrul echipei au cel mai mare impact asupra succesului întregii întreprinderi. Este o echipă strânsă și bine pregătită de angajați care îți va permite să îți dezvolți cu succes afacerea cu amănuntul și să nu te temi de o fluctuație interminabilă a personalului. La urma urmei, fluctuația personalului de astăzi este o problemă serioasă în majoritatea companiilor cu amănuntul și duce adesea la o scădere a vânzărilor în magazine (datorită muncii ineficiente a noilor angajați) și la o creștere a costurilor (datorită căutării constante).

De ce ai nevoie de cursuri de lucrător comercial?

Statisticile confirmă faptul că magazinele cu amănuntul, care definesc în mod clar lanțurile tehnologice ale proceselor de lucru și și-au dezvoltat propriile standarde corporative, precum și metode de instruire pentru noii angajați (în special, personalul de vânzări), au o rotație a personalului semnificativ mai mică decât alți comercianți cu amănuntul și indicatori mai ridicați ai performanței angajaților. Odată cu organizarea adecvată a activității de vânzare cu amănuntul, fiecare nou angajat ar trebui să se familiarizeze cu funcționarea interioară a firmei și cu regulile sale corporative. Comercianții cu amănuntul ar trebui să se străduiască să se asigure că noii veniți sunt implicați activ și contribuie la afacere. De regulă, noii angajați înșiși sunt dornici să afle mai multe despre responsabilitățile și autoritățile lor din noua firmă și acest lucru îi ajută să absoarbă rapid noi informații. 

Și adaptare și instruire de succes

Dar, pe lângă instruirea noilor angajați, este necesară și instruirea periodică a angajaților existenți. Un curs de lucrător comercial poate rezolva mai multe probleme, de exemplu: stăpânirea noilor echipamente , creșterea eficienței muncii și îmbunătățirea calificărilor personalului. Dar, în general, scopul este același, și anume, de a identifica capacitățile interne și rezervele angajaților care lucrează deja în companie.