Curs deschis despre marketing online si SEO: start inscrieri

Tema cursului a fost determinata de interesul crescut al companiilor pentru intelegerea provocarilor marketingului online: tehnologia influenteaza geografia, marketingul de tip „word of mouth” paraseste spatiul fizic pentru social media, Google si social media deschid noi frontiere, un nou mix de marketing sprijina awareness-ul si credibilitatea brandului. Prezenta online creste reputatia brandului, iar social media extinde sfera de influenta a brandului.

Cursul este recomandat celor interesati sa inteleaga oportunitatile oferite de marketingul online pentru promovarea unui produs, serviciu, brand. Modulele se adreseaza celor care nu au cunostinte de marketing online, dar si marketerilor care au cunostinte de baza, dar vor sa aiba o privire de ansamblu corecta asupra solutiilor de promovare online. Cursul pregateste proprietari de site-uri, marketeri care vor sa inteleaga si cum functioneaza motoarele de cautare si care sunt principiile care stau la baza optimizarii site-ului pentru motoarele de cautare.

Cele doua module se bazeaza pe invatarea prin exemple, analiza unor situatii concrete, studii de caz din Romania pentru a ajuta participantii sa inteleaga si sa foloseasca eficient comunicarea si promovarea online si sa realizeze corespunzator SEO pentru a creste probabilitatea de a fi gasiti in motoarele de cautare.

Primul modul – 13 iunie:
Marketing pe Intenet – solutii de promovare in online. Cum te promovezi pe Internet? acopera subiecte precum:
*Metode „la moda”: Search Engine Marketing (SEM) si Search Engine Optimization (SEO);
*Avantajele si dezavantajele SEM, SEO;
*Monitorizarea campaniilor SEM;
*Folosirea Email marketing si Social Media Marketing;
*Eficienta Content marketing;

Al doilea modul – 14 iunie:
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO). Cum optimizezi un site si cum obtii linkuri catre el? pune accent pe subiecte precum:
*Recomandarile Google pentru optimizarea site-urilor;
*Evitarea penalizarilor pentru un site si ce sa faci in cazul in care ai fost penalizat;
*Optimizarea paginilor de categorie si a paginilor de produs;
*Cum ajuta blogul Social Media si cum ajuta Social Media blogul.

Inscrierile se realizeaza pana pe 7 iunie si se poate opta atat pentru inscrierea la unul dintre module (Marketing pe Internet sau SEO), cat si la ambele module (Marketing pe Internet si SEO).

Pentru cei care se inscriu pana pe data de 31 mai (inclusiv) este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere. Pentru cei care se inscriu la ambele module sau participa impreuna cu un coleg, este disponibil un pret cu 25% reducere.

Sunt incluse: suport de curs, diploma de participare, pranz, pauze de cafea, acces la continutul premium IndicatoridePerformanta, Raportul Top 25 Web Analytics KPIs of 2011-2012 si Raportul Top 25 KPIs pentru Marketing in 2010.

Informatii complete despre program, trainer si inscrierea la fiecare modul pot fi accesate pe IndicatoridePerformanta.