Cupoane de reduceri fara comisioane si loializare avansata solutia V Pro s a lansat in Romania

Magazinele online si offline, restaurantele, cafenelele, hoteluri si agentiile de turism reprezinta principalii clienti carora li se dedica solutia V-Pro, lansata si in Romania, pe www.v-p.ro. V-Pro este o platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce imbina vanzarile directe cu loializarea. Instrument online foarte flexibil, usor de instalat pe site-ul oricarei companii, V-Pro a fost deja testat cu succes si pe alte piete din regiune, precum Grecia si Ucraina, iar sisteme asemanatoare sunt foarte populare pe piata americana.

Site-urile de reduceri sunt deja o piata in sine in Romania, generand numai in prima jumatate din 2012 venituri agregate de peste 12 milioane de euro, conform datelor din piata. Romanii sunt foarte atrasi de vocherele cumparate online, care le ofera discount la servicii online si offline. De la restaurante la vacante, de la produse la servicii de sanatate si frumusete, ofertele sunt pe toate segmentele de pret.

Beneficiare in egala masura cu clientii finali sunt si companiile care ofera spre vanzare voucherele respective, caci atrag vanzari impresionante si cuceresc noi consumatori. O cota importanta din pretul de vanzare al voucherelor este retinuta de site-urile de reduceri, ce ofera intermedierea vanzarilor. V-Pro isi propune sa ofere o alternativa ieftina si eficienta, caci companiile isi vor putea instala direct pe site-uri platforma ce le permite introducerea de oferte cu vouchere pentru discount.

O alta problema cu care se confrunta companiile – mari si mici – este faptul ca, de multe ori, consumatorii aleg mereu vouchere de pe siteurile de reduceri, fara a deveni fideli unor branduri. “Solutia V-Pro permite insa loializarea puternica a clientilor si implicarea acestora in activitatea de atragere a altora noi. Astfel, clientii fideli devin ei insisi “agenti de vanzari”, rasplatiti cu comisioane din vanzari, sub forma de puncte de fidelitate care se transforma, in cele din urma, tot in beneficii constand in produse sau servicii vandute de companie. Si, foarte important, toata operatiunea de fidelizare se desfasoara automat, fara implicarea activa a „agentului”. Prietenii clientului se informeaza automat prin SMS si toate comunicarile permise de tehnologia moderna, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienti ce rezulta din natura virala a platformei V-Pro. Astfel, compania castiga mereu, la fel si clientii, fara intermediari si fara costuri in plus”, explica Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care detine in Romania brandul V-Pro.

“Vrei sa atragi clienti noi? Vrei sa-i pastrezi pe cei vechi?” – sunt intrebarile-cheie pe care le transmit clientilor reprezentantii V-Pro. Magazinele online si offline, companii de tip IMM sau mari corporatii – toate pot utiliza beneficiile V-Pro, folosind algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) al instrumentului de loializare. “Clientii primesc puncte pentru comenzi, recomandari ale ofertelor pe Facebook, postari pe Twitter, recomandari prin telefonul mobil, chiar recomandari video”, mai spune Vasilis Stamatakis.

Comenzile si recomandarile catre prieteni prin Facebook si Twitter sunt elemente de baza pentru V-Pro. “Mai departe, clientii sunt invitati sa produca un video personal, vorbind pozitiv despre firma ta, sa il arate prietenilor si sa primeasca comentarii. In comparatie cu alte sisteme de loializare care folosesc e-mailul ca mijloc principal de contact, V-Pro foloseste telefonul mobil. Pe acesta se trimit codurile de reducere si codurile de verificare, sporind puternic calitatea bazei de date de clienti”, explica Vasilis Stamatakis.

“Indiferent daca vinzi mancare, produse electronice, mobila, piese auto, detergent sau cosmetice, instrumentul de loializare si vanzari virale V-Pro cu algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) te ajuta sa-ti promovezi afacerea”, este promisiunea companiei catre sectorul de business din Romania.

Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe www.v-p.ro, unde clientii interesati pot solicita sa fie contactati de catre un reprezentant de vanzari al companiei.