fbpx

Cum se descurca Romania in era marketingului digital

La fel cum aplicatiile de e-hailing, precum Clever Taxi, au transformat taximetria si au facut taxiul clasic, fara tableta sau smartphone, un dinozaur pe cale de disparitie, si marketingul digital a facut afacerile care se bazeaza doar pe marketingul clasic, fara a avea o strategie de marketing online, un model de bussines pe cale de disparitie.

Zilnic apar noi unelte si metode de promovare online iar cunoasterea lor poate constitui un avantaj competitiv important.

Din fericire afacerile din Romania beneficiaza de o oferta bogata din partea firmelor de cursuri de marketing online, site-uri precum http://rezistenta-online.ro/ ce ofera cursuri de marketing online de 8 sau 60 de ore, si http://cursurimarketingonline.ro/ ce ofera cursuri de 3 si 4 luni, insumand un program cu durata de un an de specializare in marketing online.

Pregatirea firmelor romanesti de a face fata competitorilor internationali in domeniul marketingului online s-a putut vedea in 2014, cand cel mai mare operator de cupoane de reduceri online din lume, Groupon, a fost nevoit sa iasa de pe piata din Romania unde a intalnit o rezistenta puternica din partea site-urilor de profil autohtone precum Kuponiada, Goldendeals, E-redus sau Zumzi.