Cum sa ti promovezi site ul in 2016

Pentru a afla ce ai de facut pentru promovarea site-ului tau in 2016, trebuie sa tii cont de urmatoarele tendinte:

1. Optimizarea site-ului. Daca in urma cu ceva ani, nu existai daca nu aveai un site, in prezent nu mai este suficient sa-ti cumperi un domeniu si sa astepti ca oamenii sa te gaseasca si sa cumpere produsele sau serviciile tale. Avand in vedere milioanele de site-uri care apar in fiecare an, daca o afacere nu are o puternica prezenta online, ea este ca si inexistenta in ochii consumatorilor. De aceea, pentru promovarea site-ului in 2016 este obligatoriu sa apelezi la un specialist sau agentie SEO, care sa-l optimizeze conform criteriilor motoarelor de cautare si apoi sa se ocupe de cresterea popularitatii sale, prin crearea de continut si de linkuri de calitate. 89% dintre utilizatorii de Internet isi cauta informatiil pe Google, asa ca trebuie sa te asiguri ca te afli in primele 3 pagini de rezultate, pe cuvintele cheie pe care le targetezi, altfel afacerea ta e ca si inexistenta in ochii potentialilor clienti.

2. Interactiunea cu publicul tinta din Social Media. Nu mai este o noutate pentru nimeni ca retelele sociale joaca un rol din ce in ce mai mare in pozitionarea unui brand pe piata, asa ca daca vrei sa fii acolo unde e toata lumea, aloca resurse speciale pentru acest segment. Indiferent ca te conectezi cu clientii, ca distribui continut cu potential viral sau iti faci reclama la noile produse si servicii, social media este o modalitate excelenta de a-ti promova site-ul in 2016. Nu trebuie sa folosesti toate retelele sociale, ci sa le alegi pe cele care te aduc cel mai aproape de oamenii carora te adresezi.

3. Crearea de video-uri. Din ce in ce mai multi oameni prefera sa vizualizeze un videoclip decat sa parcurga un text, atunci cand viziteaza un site, un blog sau intra pe Facebook. Avand in vedere ca YouTube este cel de-al doilea motor de cautare din lume, dupa Google, cu mai mult de 3 miliarde de cautari pe luna, crearea de video-uri cu scop educativ sau distractiv, care sa-ti puna produsele si serviciile in valoare, devine un factor esential de promovare a site-ului in 2016.

4. Optimizarea site-ului pentru mobil. Aproape toata lumea din ziua de astazi detine un smartphone, asa ca brandurile trebuie sa se concentreze in noul an pe optimizarea site-ului pentru toate dispozitivele mobile si crearea de campanii de publicitate care sa tinteasca aceasta piata. Intr-o lume dominata din ce in ce mai mult de mobil, strategia de marketing online a brandului tau trebuie sa tina pasul cu tendintele.

5. Actualizarea listelor cu email-uri. Aceasta tehnica de promovarea a sitelui in 2016 este obligatorie, deoarece este unul din cele mai eficiente instrumente de crestere a ratei de conversie. Organizeaza concursuri, fa promotii in Social Media si asigura abonatilor tau continut de real interes pentru ei. La inceputul fiecarui an, orice om de marketing trebuie sa faca curatenia in lista de email-uri si sa trimita noi mesaje cu posibilitatea de abonare. Numai asa poti fi sigur ca ajungi la utilizatorii activi.

6. Folosirea unui software de retargeting. Avand in vedere ca 98% dintre oamenii, care intra pentru prima oara pe un site, nu intreprind nicio actiune, este extrem de importanta etalborarea unei strategii de retargeting, care sa te ajute sa-i readuci pe acestia pe site, prin mesaje personalizate pe baza comportamentului lor online, pentru a le oferi oamenilor o noua sansa de a se transforma in clienti fericiti.

Indiferent ce metode alegi sa incluzi in strategia de promovare a sitelui in 2016, trebuie sa tii cont ca publicul tinta este din ce in ce mai informat si mai selectiv, asa ca abordarile din 2015 trebuie revizuite si actualizate pentru noul an. Numai asa poti sa-ti maresti prezenta in mediul online, sa aduci mai mult trafic pe site si sa-ti maresti cifra de afaceri. Apeleaza cu incredere la iAgency, agentie de marketing online, pentru ca brandul tau sa aiba parte de expunerea necesara pentru a ajunge in lumina reflectoarelor. Experienta si portofoliul nostru bogat de clienti ne recomanda ca fiind una dintre cele mai bune agentii SEO de pe piata romaneasca si un partener de incredere pentru orice business online.