Cum sa scrii anunturi care vand?

Anunturile bune vand mai usor un produs sau un serviciu. Acest lucru este demonstrat. Poate ai auzit si tu de importanta titlurilor anunturilor. Dar, uneori cand trebuie sa creezi un anunt se intampla sa ramai blocat. Panicat. Nu-ti gasesti cuvintele potrivite. Scrii si stergi sau te gandesti ca ai putea sa scrii ceva mai convingator. Dar ce?

Din fericire exista mai multe strategii care te pot ajuta sa scrii anunturi online eficiente, care vand. Chiar daca nu ai talent, cu putin studiu si exercitiu poti scrie anunturi foarte bune.

Premisele unui titlu puternic

Rolul unui titlu nu este doar acela de a atrage pe cineva sa-ti citeasca anuntul. El trebuie si sa seteze tonul pentru restul anuntului si al paginii de destinatie.

Deci un titlu puternic trebuie sa atraga atentia prospectiva. Cand scrii un anunt, ar trebui sa vizezi doar perspectivele ideale – persoane care:

  • au nevoie de produsul tau
  • au bani sa-l plateasca si
  • pot sa-l cumpere acum

In ciuda acestui lucru, mai toti vanzatorii incearca sa-si vanda produsele oriucui.

Cele mai bune anunturi sunt intotdeauna cele care par ca si cum ar fi scrise special pentru tine. Cand le citesti, pur si simplu simti ca si cum ti se adreseaza tie – sunt despre problemele tale si stiu totul despre tine. Ei bine, titlul trebuie sa aiba acelasi efect pentru potentialii tai clienti. In plus, trebuie sa vina cu o promisiune.

Cu exceptia cazului in care titlul spune despre ce este vorba in anunt, utilizatorul nu va dori sa citeasca ce se ascunde mai departe in continutul sau. E foarte simplu.

Titlul trebuie sa faca o promisiune, o oferta pe care restul anuntului o va reafirma. Chiar daca anuntul nu va depasi un anumit numar de caractere, il vei impacheta in informatiile potrivite pentru a convinge utilizatorul sa dea click pe pagina de destinatie. Cu alte cuvinte, rolul titlului este de a vinde perspectiva idei de a citi restul anuntului.

Exista un mit cunoscut, conform caruia pentru a atrage atentia utilizatorului, un titlu  trebuie sa fie un convingator. Dar acest lucru nu este neaparat adevarat. Uneori, este mai bine sa declari direct oferta sau propunerea de vanzare pentru a determina utilizatorii sa observe anuntul.

Titlurile directe, dupa cum sugereaza si numele, merg direct la punct. Nu incerca sa pari inteligent sau sa vrajesti, ci doar psune ceea ce oferi. De exemplu:

Saltele de lux in stoc – 30% reducere. Acest titlu functioneaza pentru ca nu obliga utilizatorul sa gandeasca. Pur si simplu prezinta in mod clar si direct despre ce este anuntul.