Cum optimizam tehnic site-ul web

Se estimeaza ca in 2020 companiile care activeaza in mediul online vor cheltui 79 miliarde de dolari pe SEO.

Poate parea o suma mare de bani, dar este justificata cand ne gandim cate beneficii are acest proces de SEO pentru afacerea noastra.

În plus, există probleme SEO tehnice care necesită atenția lor, în caz contrar prezența online a afacerii poate avea un impact.

Pentru a preveni pierderea clienților și pentru a susține creșterea afacerii, întreprinderile trebuie să identifice și să repare problemele tehnice comune pe site-ul SEO cu site-urile lor web.

Iată 15 dintre cele mai frecvente probleme de SEO tehnice pe care le întâmpinați și cum să le rezolvați:

1) viteza site-ului

Ce s-a întâmplat?

Rangul site-ului dvs. pe SERP depinde foarte mult de viteza site-ului. Cu cât este mai rapid un site, cu atât experiența utilizatorului este mai bună, site-urile lentate sunt penalizate, ceea ce le determină să alunece în clasament. Google reduce numărul de crawlere trimise pe site-ul dvs. dacă timpul de răspuns al serverului este mai mare de 2 secunde. Aceasta, la rândul său, înseamnă că mai puține pagini sunt indexate!

Soluția:

Un cuvânt – Google PageSpeed Insights. Acest instrument urmărește și măsoară performanța site-ului dvs. web pentru versiunile desktop și mobile. Alertele sunt trimise pentru paginile care nu sunt corect optimizate. Cea mai bună parte este că PageSpeed Insights oferă descrieri care pot fi acționate asupra modului de remediere a problemei.

Utilizatorii WordPress pot întreba, de asemenea, furnizorii de găzduire pentru ajutor. Este recomandat să alegeți un bun serviciu de găzduire WordPress care este testat pentru timpul și viteza lor de lucru (consultați această listă de 10 cele mai bune servicii de hosting WordPress). În afară de asta, optimizarea imaginilor de pe pagina dvs. web, fixarea memoriei cache a browserului și micșorarea CSS și JavaScript pot, de asemenea, să dea rezultate pozitive, în ceea ce privește viteza site-ului dvs. Web.

2) Raport redus de la text la HTML

Ce s-a întâmplat?

Un raport redus de la text la HTML ar putea evidenția problemele profund înrădăcinate cu SEO-ul tehnic pe pagină.

Raporturile scăzute ar putea indica:

Încărcarea lentă a site-urilor, din cauza codului murdar și excesiv
Texte ascunse, care sunt un steag roșu pentru motoarele de căutare
Flash excesiv, stil inline și Javascript

Soluția:

JavaScript este un limbaj de programare excelent, dar dacă nu știți ce faceți, acesta poate încetini încetinirea site-ului. Pentru a remedia acest lucru, adăugați textul relevant pe pagină, dacă este necesar, mutați scripturile inline în fișiere separate și eliminați codul inutil.

3) Link-uri sparte

Ce s-a întâmplat?

Dacă site-ul dvs. are sute de pagini, unul sau două legături rupte sunt obișnuite și cu greu o problemă. Cu toate acestea, zeci de link-uri rupte sunt o lovitură imensă, deoarece:

Percepția utilizatorului privind calitatea site-ului dvs. se deteriorează.
Link-urile rupte pot lua bugetul dvs. de accesare cu crawlere pentru o aruncare. Atunci când boturile de căutare afișează prea multe linkuri întrerupte, acestea deviază către alte site-uri web, ceea ce lasă paginile importante ale site-ului dvs. să fie dezvăluite și dezinsecționate.

Autoritatea paginii site-ului dvs. este, de asemenea, afectată negativ.

Soluția:

Accesați Consola de căutare Google și faceți clic pe opțiunea “Erori de accesare cu crawlere” din “Accesarea cu crawlere” pentru a înțelege care dintre paginile dvs. returnează 404 de răspunsuri. Orice erori de 404 ar trebui să fie reparate mai devreme, astfel încât acestea să nu vă tulbura vizitatorii și să le direcționeze către alte părți ale site-ului dvs. – sau off site-ul dvs. toate împreună! – in schimb.

5) Conținutul duplicat

Ce s-a întâmplat?

Potrivit Raventools, aproape 29% din site-urile web au conținut dublu. Asigurați-vă că site-ul dvs. nu se încadrează în acea categorie. De ce? Nu numai că conținutul copiat afectează clasamentul dvs., dar și Google poate penaliza site-ul dvs. De fapt, site-ul dvs. poate pierde șansa de a se clasifica pe SERP-uri în totalitate.

Soluția:

Utilizați instrumente precum Siteliner și Copyscape pentru a analiza conținutul dvs. web și pentru a vă asigura originalitatea. Dacă apare un conținut duplicat, urmați una dintre cele două opțiuni de mai jos:

Marcați versiunea URL pe care o alegeți în Google Webmasters. Accesați opțiunea Setări din partea dreaptă sus a paginii, alegeți “Setări site”, apoi selectați formatul corect al adresei URL. Acum, când motorul de căutare intră într-un site care se leagă de o versiune non-www a site-ului dvs. web, iar opțiunea preferată este www, URL-ul de legătură va fi tratat ca www.

Dacă diferite adrese URL au același conținut, există o posibilitate mai mare de partajare a legăturilor, de backlink de pe site și de urmărire a parametrilor.

Pentru a preveni aceasta, utilizați eticheta canonică. Orice bot care intră peste această etichetă va găsi linkul către resursa reală. Fiecare link către pagina duplicat este tratat ca un link spre pagina originală. Astfel, nu pierdeți niciodată valoarea SEO de la astfel de legături.

6) Lipsește alte etichete și imagini nereușite

Ce s-a întâmplat?

Problemele legate de optimizarea imaginilor sunt frecvente, dar dacă site-ul dvs. web nu se bazează prea mult pe ele, le puteți salva mai târziu. Lipsește etichetele alt și imaginile rupte sunt cele două probleme cele mai răspândite pe care trebuie să le remedieze proprietarii de afaceri.

Tag-urile Alt sunt atributele HTML pentru imagini, descriind conținutul lor. Dacă o componentă imagine nu reușește să redea corect pe site-ul dvs. web, eticheta alt pentru imagine va descrie atât conținutul, cât și funcția. Ele întăresc, de asemenea, cuvântul cheie solicitat, ajutând crawlerele motoarelor de căutare să înțeleagă informațiile despre pagină.

Soluția:

Implementarea acestor etichete este destul de simplă. Pur și simplu localizați componenta de imagine în codul HTML și adăugați tag-ul alt.

Sursa imaginii seamănă cu aceasta:

7) Probleme în titlurile de titlu

Ce s-a întâmplat?

Nu numai că problemele legate de etichetele de titlu sunt destul de comune, dar și ele sunt foarte diverse. Cele mai răspândite sunt:

Duplicate titluri de titlu
Titluri de titlu prea lungi sau prea scurte
Lipsește eticheta titlului

Soluția:

Comprimați etichetele de titlu ale paginilor web curente, deoarece 70-71 de caractere pare a fi locul dulce în ceea ce privește spațiul de afișare al dispozitivelor noi (pentru etichetele de titlu) – care este de 50-60 de caractere.

Când sunteți îndoieli, urmați acest format:
Cuvânt cheie primar – Cuvânt cheie secundar Numele marcii
Oferiți o etichetă titulară unică fiecărei pagini; de exemplu, pentru un e-magazin, puteți crea ușor etichete de titlu utilizând următoarea formulă:
[Numele articolului] – [Categorie Categorie] [Marca]
Puneți cuvântul cheie la începutul etichetei de titlu.

 

Afla cum poti optimiza viteza de incarcare de pe site .

Te invit sa afli cum poti optimiza linkurile interne – citind articolul de pe site.