Cum optimizam site-ul pentru mobile

V-ați gândit recent că acum mai puțin de 20 de ani nu au existat smartphone-uri și întreaga rețea a fost utilizată numai de către proprietarii desktop-urilor?

Timpul zboară, nu-i așa? Și tehnologia nu se oprește pentru o pauză de ceai.

Dezvoltarea rapidă a dispozitivelor mobile în ultimii zece ani a schimbat foarte mult peisajul online. Potrivit statisticilor găsite de StatCounter Global Stats în 2016, utilizarea pe internet a tabletelor și a tabletelor depășește acum utilizarea desktopului la nivel mondial.

Motivul principal pentru utilizarea dispozitivelor mobile este, desigur, comoditatea lor – de obicei, acestea sunt la îndemână. Apoi vine confidențialitatea și prețul.

Nu toți utilizatorii de dispozitive mobile sunt utilizatori orientați spre acțiune. Unii utilizatori de dispozitive mobile încearcă doar să se distreze sau să fie informați. Însă, în scopul acestui blog, ne vom concentra pe utilizatorii de dispozitive mobile care sunt gata să întreprindă o acțiune care se transformă în profituri pentru dvs.

Studiul privind mobilitatea Google Mobile afirmă că 9 din 10 cercetători au luat măsuri ca rezultat al căutării unui smartphone. 95% dintre utilizatorii de smartphone-uri caută informații locale și un număr mare dintre ei sunt gata să cumpere.

Privind la statisticile de mai sus, este clar că un proprietar de afaceri inteligent ar trebui să creeze condiții pentru a satisface nevoile unui utilizator mobil (și a închide vânzarea).

Proprietarii de afaceri online trebuie să se adapteze cerințelor utilizatorilor de dispozitive mobile, astfel încât să nu rămână în urmă și să promoveze dezvoltarea și dezvoltarea afacerilor.

Dacă nu ați optimizat încă site-ul dvs. pentru dispozitive mobile, trebuie să remediați această greșeală imediat! Clienții care caută produse online așteaptă o experiență perfectă – și așteptările lor se extind la o experiență web fără experienta mobilă.

Pe măsură ce webul mobil evoluează în mod constant, am venit cu cinci modalități ușoare de a maximiza atracția site-ului web pentru utilizatorii mobili și, în cele din urmă, de a crește traficul mobil.

Când vorbim despre site-uri web receptive, vorbim despre designul web prietenos mobil, care reacționează imediat la dimensiunea dispozitivului utilizat.

Oferă automat aspectul corect și ajustează conținutul pentru a se potrivi perfect ecranului.

În consecință, vizitatorii site-ului pot accesa întregul dvs. site în dispozitivele mobile fără zoom și derulare laterală.

Citeste ghidul de SEO – Star Marketing si vezi cum iti poti optimiza site-ul web pas cu pas.

www.flaviusnoja.biz