Cum decidem nivelul serviciilor solicitate de la firme de paza

4 septembrie 2013
Autor:
dowmedia08

Intrebarea pe care v-ati pus-o cu siguranta de multe ori este cand si cum determinam ca avem nevoie de aceste servicii din partea unor firme de paza si deopotriva daca aceste servicii sa devina permanente sau doar ocazional atunci cand le consideram necesare.

Raspunsul de cele mai multe ori este relativ greu sa-l gasim, mai ales in conditiile in care activitatea noastra zilnica comporta un program flexibil, fara sa avem un tipar dupa care sa concluzionam anumite reguli. In aceasta situatie ne-am gasit si noi, dar am considerat ca o discutie cu administratorul unei firme de paza este cea mai buna varianta pentru a afla care ar fi cea mai utila atitudine pe care sa o luam.

Am plecat pregatiti la intalnire avand la noi un plan al proprietatii si cateva fotografii exterioare pentru a arata in fapt locatia si imprejurimile in scopul gasirii rapide a unei solutii confortabile si economice pana la urma pentru aceasta situatie. Initial ne-am gandit ca cel mai bine ar fi sa avem o monitorizare cu o alarma pe care sa o cumparam si sa o instalam si sa fim ajutati doar daca apare vreo problema. Din discutie am aflat ca: „Firma noastra, Carpat Guard, recomanda clientilor sa nu aleaga si sa monteze unilateral alarme pentru proprietati. Motivul se refera la slaba dimensionare si calitatea acestora. Daca alegeti sa cumparati alarme acreditate de firme de paza, le dobanditi gratuit cu conditia semnarii unui contract de servicii de paza si protectie cu firma noastra”.

Ni s-a parut o conditie foarte rezonabila mai ales ca am inteles din discutie ca intregul sistem de alarmare il vom detine gratuit in custodie si in ceea ce priveste montarea acestuia tot dansii se vor ocupa.

Mai mult decat atat, acum am inteles si realul motiv pentru care nu este deloc potrivit sa alegem varianta de a instala singuri alarma pentru monitorizarea proprietatii. La inspectarea pe teren ni s-a explicat de ce este nevoie sa instalam senzori in locuri in care nici nu ne-am fi gandit ca ar fi necesar, iar acest lucru arata ca profesionalismul tehnicienilor de la firme de paza reprezinta un atu pe care merita sa-l exploatam.

Prin urmare am plecat de la ideea de a ne cumpara singuri alarma si de a o conecta la una dintre firme de paza din zona in care locuim, insa in final am semnat un contract profitabil, zicem noi, prin care am obtinut montarea si mentenanta gratuita pentru sistemul de alarma si evident conectarea lui la dispeceratul acestei firme de paza. Desigur ca toata aceasta procedura a fost realizata in urma semnarii unui contract de servicii pentru paza si protectia locuinte si a anexelor acesteia.

Consideratiile personale pentru calitatea acestor servicii sunt pana in prezenta excelente, avand in vedere ca am trecut deja printr-o tentativa dejucata de patrundere in zona magaziei, reactia echipelor de la firme de paza fiind extrem de rapida.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram