Cu sprijinul Romtelecom 3 studenti de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii vor participa la trainingul sustinut de Philip Kotler

11 mai 2012

Studentii de la FJSC, Universitatea Bucuresti, au sansa de a castiga bilete la trainingul certificat de Marketing 3.0, sustinut de prof. Philip Kotler la Bucuresti, participand in perioada 9-23 mai 2012 la concursul de proiecte „Lansarea Asociației Romane de Marketing”. Cele mai bune trei proiecte vor fi rasplatite de Romtelecom cu cate un bilet la trainingul sustinut de „guru marketingului”.

Ca urmare a interesului manifestat in randul studentilor din cadrul FJSC, Universitatea Bucuresti, pentru participarea la trainingul certificat de Marketing 3.0, organizatorii evenimentului, susținuti de compania Romtelecom, au decis sa sprijine dezvoltarea educaționala si consolidarea cunostințelor in domeniu ale acestora prin lansarea unui concurs de proiecte ce ofera, ca premiu, 3 bilete de participare la eveniment.

„Pe langa cele 3 bilete de participare la trainingul certificat in Marketing 3.0, o sansa unica pentru un viitor specialist in marketing, prin prisma acreditarii internationale recunoscute de asociațiile de marketing din intreaga lume, trebuie luata in calcul si valoarea adaugata in definirea strategiei de lansare a Asociației Romane de Marketing, castigata odata cu propunerile primite.”, a declarat Sorin Psatta, coordonatorul proiectului si lector in cadrul FJSC Bucuresti.

Competitia se adreseaza studentilor din anii 2, 3 si Master de la specializarea Publicitate și Relatii Publice din cadrul FJSC si se desfasoara in perioada 9-23 mai 2012. Propunerile inscrise in concurs vor fi analizate in baza unor criterii de jurizare clar definite, ce vizeaza in mod deosebit aspecte precum caracterul inovator, fezabilitatea actiunilor propuse in bugetul specificat si mai ales respectarea instructiunilor din brief, care poate fi accesat la adresa http://marketing30.ro/concurs. Propunerile se trimit pana pe 23 mai, pe adresa: [email protected].

Pe langa participarea la training, finalistii vor avea ocazia sa participe la o sedința foto alaturi de Prof. Philip Kotler, in ziua evenimentului.

“Orice student de la comunicare a citit cel putin una dintre cartile lui Kotler, dar cu siguranta sunt foarte multi care au si visat sa aiba o discutie fata in fata cu acesta. De aceea, consideram ca Marketing 3.0 este o ocazie extraordinara, pe care le-o oferim cu mare placere acestor studenti, de a-l intalni personal. O merita cu precadere, mai ales ca ei reprezinta generația care isi va pune amprenta pe ceea ce va insemna marketingul in viitor.”, spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

Asociatia Romana de Marketing (ARM) se va inregistra si se va constitui ca o asociatie profesionala dedicata marketerilor si organizațiilor care inoveaza, impartasesc si dezvolta marketing-ul in Romania si isi propune ca obiective furnizarea de resurse pentru specialistii de marketing, crearea cadrului de impartasire a cunostintelor profesionale si promovarea practicilor de marketing.

Agenda completa a trainingului certificat “Marketing-ul prin valori” este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) si Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro si pagina de facebook.

***
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” in Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Despre Confident
Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Confident ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la www.confidentpr.com

Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firma de consultanța in management, specializata in dezvoltarea organizaționala inființata de catre Anca Podoleanu și care are in portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fantana, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de catre Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultura organizaționala, managementul schimbarii, SaaS in resurse umane.
Anca are o experiența de peste 12 ani in poziții de top management in Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani in consultanța manageriala, fiind caștigatoarea distincției Business Woman of the Year in anul 2010, oferita de publicația Business Woman.

Despre V+O Communication
Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.
Printre clienții V+O Communication Romania se numara: ATE Bank Romania, ABN Systems, COSMOTE Romania, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), si multi altii.

Despre Romtelecom
Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixa la un jucator competitiv pe piata de telecomunicatii, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce. La finalul primului trimestru al acestui an, numarul utilizatorilor de internet si TV a continuat sa creasca ajungand sa atinga impreuna 2,3 milioane. In portofoliul Romtelecom se regasesc si solutii complexe de business ICT.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram