Creștere de peste 65 a numarului de turiști care îşi petrec vacanţa în România

„Numărul turiștilor care vizitează România depășește 10 milioane, fapt ce confirmă că apetitul pentru țara noastră ca destinație turistică este din ce în ce mai mare. Piața de turism intern are un potențial mare de dezvoltare și resurse fantastice, multe dintre ele încă neexploatate la nivelul maxim, iar trendul crescător se va menține și în anii următori. Pentru 2016, estimăm o creștere cu peste 30% a pieței față de anul anterior”, declară Adrian Voican, director general BIBI Touring Touroperator.

În contextul unui interes din ce în ce mai mare pentru destinațiile interne, BIBI Touring Touroperator, singurul touroperator specializat pe vacanțe în România, anunță o creștere de 60% a afacerilor pentru acest an din turism intern.

Datele companiei arată că, odată cu evoluția cererilor pentru destinațiile din România, au crescut și așteptările turiștilor în materie de servicii și confort. „Turistul român modern este mult mai informat, mai avizat și mai selectiv.

Observăm o cerere tot mai mare pentru cazări în hoteluri de 4 și 5 stele și o atenție deosebită acordată condițiilor de cazare, facilităților de divertisment și de petrecere a timpului liber, zonelor de relaxare și accesului la tehnologii. De aceea, este important să se investească în continuare în infrastructură, dezvoltare și modernizare. Trebuie să eliminăm scepticismul referitor la propriile valori turistice, şi să promovăm adevăratul potenţial turistic al României. Acesta este si misiunea proiectului Evolutiv RO 8.0 iniţiat de Bibi Touring Touroperator. Toți cei implicați în promovarea turismului românesc, de la touroperatori, agenții de turism, hotelieri și chiar turiștii sunt ambasadori ai țării noastre în promovarea ei atât în plan intern, cât și internațional”, adaugă Adrian Voican.

România ca destinație turistică în anul 2020

De câţiva ani se înregistreză o creştere a interesului pentru turismul în România, la nivel internaţional. Numărul de turiști străini care vizitează țara noastră este din ce în ce mai mare. Compania estimează că numărul turiştilor cazaţi

în România se va dubla, până în 2020.

Un alt factor de creştere al consumului turistic în România îl constituievoucherele de vacanţă, care vor contribui din ce în ce mai mult la creşterea vânzărilor agenţiilor specializate.

“În strânsă legătură cu această creștere, până în 2020 vom vedea noi investiții în dezvoltarea infrastructurii în turism, un exemplu fiind transformarea vechilor centre de tratament în SPA-uri și centre moderne”, a declarat Adrian Voican.

Bibi “goes international”

Pentru ca potențialul țării noastre să fie cunoscut în rândul cât mai multor turiști străini, BIBI Touring a lansat ediția în limba engleză a „Enciclopediei Vacanțelor în România” – „The Big Book of Romanian Travel”. Aceasta este cea mai amplă publicație dedicată turismului românesc, cu peste 700 de pagini despre toate destinațiile turistice din România, un catalog ce cuprinde ”1.000 de hoteluri, în 100 de staţiuni, pentru 10.000 de vacanţe”.

Cu ajutorul acesteia, doritorii îşi vor putea planifica vacanţa, ”oriunde în România”, în cele opt regiuni turistice a căror faimă a depăşit de mult graniţele ţării: Delta Dunării, Litoralul Mării Negre, Valea Oltului, Valea Prahovei, Banat-Crişana, Transilvania-Maramureş, Moldova-Bucovina.

EVOLUTIV RO 8.0, un concept inovator pentru turismul din Romania

Parte din misiunea BIBI Touring Touroperator este de a promova România la nivel intern și internațional ca destinație turistică modernă și atractivă. De aceea, propune o nouă modalitate de a face turism, într-un „mod smart”, prin lansarea conceptului EVOLUTIV RO 8.0. Noua platformă integrează noutățile din toate cele opt regiuni turistice din România, astfel încât să aducă în prim plan noi valori ale turismului în România: modernism, siguranţă, relaxare, eleganță, încredere.

„EVOLUTIV RO 8.0 reprezintă demersul nostru prin care ne asumăm că avem atât viziunea, cât și forța și capacitatea de a aduce în prim plan România ca destinație turistică modernă și de a susține valoarea turistică enormă a ţării noastre. Destinații precum cadrul natural al Deltei Dunării, care în acest sezon a depășit toate așteptările în materie de număr de turiști, sau stațiunile balneare, au un potențial extraordinar și pot atrage un număr tot mai mare de turiști, români și străini, deopotrivă”, spune Adrian Voican, directorul general BIBI Touring Touroperator.