fbpx

Cosmos Mobile distribuitorul GSM al operatorului telecom COSMOTE deschide un nou concept store în Gold Plaza Shopping Center din Baia Mare

Cosmos Mobile, distribuitorul GSM al operatorului telecom COSMOTE, anunţă extinderea reţelei de retail GSM operată de companie, prin deschiderea unui nou concept store în Gold Plaza Shopping Center, centrul comercial recent inaugurat în Baia Mare. Prin această nouă lansare, Cosmos Mobile atinge un număr de 4 magazine de tip concept store operate în România, după ce compania a lansat 3 astfel de magazine în Bucureşti în ultimii 2 ani.

Localizat strategic la parterul centrului comercial din Baia Mare, noul concept store operat de Cosmos Mobile dispune de o suprafaţă de 35 de metri pătraţi şi oferă spaţii personalizate care combină produse speciale, gadgeturi şi oferte telecom diverse, într-o manieră care să faciliteze interacţiunea clienţilor şi produselor oferite.

“Noul magazin deschis la Baia Mare reprezintă un pas important pentru planurile noastre de extindere în 2010 şi în acelaşi timp, reprezintă o oportunitate de a ne exprima mulţumirea şi ambiţia în privinţa dezvoltării reţelei de magazine. Este fundamental pentru succesul afacerii noastre să ne păstrăm aproape de clienţii noştri printr-o ofertă de produse şi servicii personalizate şi adaptate noilor cerinţe din piaţa de telecom”, a declarat Michalis Kontos, General Manager al Cosmos Mobile.

Despre Cosmos Mobile
Cosmos Mobile este master agent pentru produsele de tip postpaid şi cel mai performant distribuitor independent de produse prepaid ale companiei de telecom COSMOTE. Cosmos Mobile distribuie timp produse de tip prepaid ale celor mai importante companii de telecom, precum COSMOTE, Vodafone şi Orange. Reţeaua companiei include peste 25 de dealeri si 40 de magazine deschise în cele mai importante oraşe din România. De asemenea, divizia de distribuţie a produselor prepaid livrează, prin reţeaua de dealeri şi prin reţeaua celor mai importanţi distribuitori din România, către un număr de 9000 de centre de vânzare pentru produsele prepaid, dintre care 6000 sunt vizitate în mod regulat, în fiecare lună, de către reprezentanţii companiei.