Comunicarea eficienta in on line Andrei Manea Business Development Manager Concept24 speaker la Meet the MAN

10 martie 2014

ANDREI MANEA, Business Development Manager Concept24, este speakerul evenimentului Meet the MAN! Bucuresti, ce va avea loc marti, 18 martie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel, si va dicuta cu participantele despre comunicarea eficienta in on-line.

„Oricine este implicat intr-o afacere stie cat este de importanta prezenta in on-line. Si nu doar prezenta, ci si comunicarea strategica si promovarea in acest mediu in plina dezvoltare, care sa duca la cresterea notorietatii si a vanzarilor. In cadrul evenimentului Meet the MAN! vom discuta cu un specialist in comunicare online, care ne va arata cum sa facem toate aceste lucruri si care sunt perspectivele domeniului”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

ANDREI MANEA
In anul 2005 devine co-fondator al agentiei de marketing on-line si web development Concept24. In prezent ocupa functia de Strategy Manager, in aceasta calitate fiind responsabil de conducerea operatiunilor si dezvoltarea strategiilor de business ale companiei.
Concept24 ofera servicii integrate pentru cresterea vanzarilor prin intermediul mediului on-line: atragere de prospecti (SEO, Adwords, Facebook), conversia acestora (magazine on-line si site-uri de prezentare) si fidelizarea lor (solutii CRM personalizate). Intre clientii companiei se afla companii multinationale si locale: Medsana Romania, Cefin Romania, La Fantana, Prioripost, Delta Studio, Sameday Courier etc. Compania activeaza si pe piata din SUA si Canada, indeosebi in domeniul aplicatiilor de tip CRM tailor-made.
Cu o experienta de peste 9 ani in antreprenoriat, Concept24 nu este singurul proiect in care a fost implicat, avand de-a lungul timpului participatii in diverse alte companii de succes.
Este licentiat al Academiei de Studii Economice Bucuresti si absolvent al programului MBA organizat de CNAMP Paris.

ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Aflati ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri. ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee • 19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A • 20:40 – Tombola • 20:45 – Business Networking

PARTENERI
Capital Plaza Hotel • UPC Business • Garanti Bank • World Class • NISSA • Nomenius • Level Tour • Ivatherm • OPTIBLU • Curtea Veche • A_BEST • En Rose

DESPRE FEMEI IN AFACERI
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul Femei in Afaceri, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate on-line, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 4 ani de existenta.

Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI
Relatii cu presa: pr@femei-in-afaceri. ro

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram