CohnandJansen JWT si YouTube au luat pulsul pietei de media locala

3 decembrie 2015

Prin urmare, urmand evolutia contentului de pe YouTube, echipa CohnandJansen JWT a pus accentul pe modul in care platforma ofera oportunitatea oamenilor obisnuiti, dar si brandurilor, de a genera content special, unic, pe orice tema isi doresc acestia.

YouTube Pulse este de altfel un eveniment unic marca YouTube, care reuneste oamenii de media, brandurile si vloggerii cei mai importanti ai momentului si cei care seteaza trendurile in industria de media locala.

“A fost important sa aratam multitudinea de optiuni pe care le are un marketer atunci cand isi asociaza brandul cu content-ul de pe YouTube. Trebuia sa scoatem in fata atat impactul, reach-ul acestor video-uri, cat si varietatea lor incredibila,” a declarat Monica Radulescu, Head of Digital & Strategic Planner CohnandJansen JWT.

Agentia a ales sa se focuseze pe scoaterea in evidenta a 7 teme relevante pentru YouTube: cooking, fashion, make-up, travel, “stiai ca”, sketch-uri amauzante si diferite lucruri interesante pentru adolescenti si tineri. Temele au fost sustinute de vloggeri romani cunoscuti si relevanti: Jamilla, Laura Musuroae, Vsauce, 10lucruri si Bianca Adam aka Tequila.

Atentia la detalii a fost extrem de importanta in acest caz, fiind vorba de un target special si foarte conectat la mediul digital. Pentru fiecare categorie, echipa CohnandJansen JWT a creat o instalatie unica si a ales un anume spatiu din ea pentru a proiecta contentul categoriei. Astfel, instalatiile au devenit totemuri unice de “desfasurare” a continutului de pe Youtube.
“In realizarea instalatiilor am implicat o echipa de scenografi, plus tehnicieri specializati in maparea proiectilor pe forme neregulate. Totemurile in sine au fost construite ca niste obiecte artistice specifice categoriei pe care am vrut sa o aducem la viata din universul YouTube”, a precizat Iulia Niculae, Account Director CohnandJansen JWT.

In ceea ce priveste executia, “am dat <> abordarii obisnuite pe care o vezi de obicei la un eveniment tip conferinta si am ales sa ilustram intr-o maniera altfel contentul specializat”, a adaugat Alexandra Manoila, copywriter la CohnandJansen JWT.

Din partea CohnandJansen JWT au lucrat: Andrei Cohn, Creative Director; Alex Negoescu, Deputy Creative Director; Alexandra Manoila, Copywriter; Adrian Marciu, Art Director; Iulia Niculae, Account Director; Cristian Dobre, Production Manager; Monica Radulescu, Strategic Planner; Ruxandra Savulescu, Client Service Director.

Din partea clientului echipa a fost formata din: Emilia Branzan, Industry Manager si Madalina Stanescu, Partners Program Manager.
YouTube Pulse 2015 a avut loc pe data de 10 noiembrie la Sala de Opereta Ion Dacian, iar printre invitati s-au numarat: Dan Bulucea, Country Director Romania, Google; Philipp Justus, VP, DACH & CEE, Google; Marta Lysiak, Partner Manager, CEE YouTube; Emilia Branzan, Industry Manager, Google si Florin Pravai, Agency Lead, Google; Vsauce, Content Creator; Mikey Hash, Content Creator; Smiley, Music Producer &Content Creator; Amalia Nastase, Owner Eventures si Alexandra Iavorschi, Managing Director, StarcomMediaVest Group.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram