Claudia Tocila la conferinta din 31 martie

Claudia Tocila, AQUA Carpatica, este unul dintre speakerii pe care ii poti intalni, pe 31 martie 2015, la a treia editie a conferintei “Sanatate, frumusete, feminitate”, organizata de Woman2Woman.ro.

Participarea la conferintele Woman2Woman.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti aici

Femeie full time, blogger, iubitoare de carti, teatru si film in timpul liber, Claudia Tocila este Online Communication Manager pentru AQUA Carpatica din 2012, de cand un om cu viziune a apreciat ca ar putea sa comunice pentru brandurile pe care le construieste cu aceeasi daruire cu care ea scrie pe blog si asa s-a alaturat echipei Valvis Holding. Ne potoleteste setea de AQUA Carpatica in online si nu numai iar, in cadrul conferitei “Sanatate, frumusete, feminitate”, va discuta despre importanta apei in viata noastra de zi cu zi, in toate etapele existentei unei femei.

Tema: Cum completeaza apa viata unei femei

Participarea la conferintele Woman2Woman.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti aici

Despre AQUA Carpatica

Cel mai nou brand al companiei Valvis Holding, AQUA Carpatica, este un proiect indraznet, creat cu aceeasi pasiune si ca si cele precedente. AQUA Carpatica – este o apa minerala natural carbogazoasa fara nitrați, perfect pura.
Nitratii si nitritii, indicatorii poluarii in apa, sunt consecinta unui fenomen natural ce afecteaza panza freatica.

Analizele de laborator au relevat ca AQUA Carpatica este o apa minerala naturala, natural carbogazoasa (CO2 100% natural), hidrogencarbonatata, magneziana si calcica, puternic mineralizata, lipsita de indicatori fizico-chimici si microbiologici de impurificare (compusi cu azot si populatii microbiologice).

Sponsori principali: Aqua Carpatica si Sian Books – parte a Grupului Editorial All.

Sponsori secundari: Active Family Center, Activia, ANA ARE, Clinica Eliade, daMes.ro, Divine, Kurtmann.ro, LaserMaxx, movial, Sano Vita.

Parteneri media principali: Romania Libera si The Money Channel

Parteneri media secundari: Acasa.ro, bebelu.ro, Business24, Business Woman, Comunicatedepresa.ro, Garbo, LivePR, Mujer, PR2Advertising.ro, Spring Events, Ziare.com