Cere o analiza seo pentru site ul tau

Acestea se bazeaza unele pe celelalte, prin urmare utilizati-le impreuna.
• Analiza in functie de pagini de destinatie, care se axeaza pe traficul Google/organic
• Analiza traficului Google/organic in functie de segmente
• Analiza in functie de canale multiple si atribuire
• Analiza cuvintelor cheie cu ajutorul datelor din Instrumente Google pentru webmasteri
• Generarea de idei privind continutul
• Analiza cautarii interne pe site
Analiza seo in functie de canale multiple si atribuire
La fel cum puteti crea segmente bazate pe pagini de destinatie, puteti crea grupari de canale pentru analiza in functie de canalele multiple si atribuire. Dupa ce ati identificat paginile de destinatie axate pe marca, puteti crea grupari de canale bazate pe marca sau grupari care nu se bazeaza pe marca. Puteti vedea apoi care este rolul celor doua tipuri de canale in initierea, asistarea si finalizarea vanzarilor si a conversiilor. De asemenea, puteti compara valoarea monetara a acestor canale in functie de diferite modele de atribuire.
Analiza seo pe baza cuvintelor cheie cu ajutorul datelor din Instrumentele Google pentru webmasteri
Utilizati Instrumentele Google pentru webmasteri pentru a vedea interogarile de cautare care genereaza trafic catre site-ul dvs. Exista doua moduri in care puteti accesa datele din Instrumentele Google pentru webmasteri: prin intermediul contului Instrumente Google pentru webmasteri si prin Google Analytics, în sectiunea Surse de trafic si optimizarea pentru motoarele de cautare.
In contul Instrumente Google pentru webmasteri navigati la Trafic de cautare si interogari de cautare. Acest raport se poate filtra, prin urmare utilizati campul Filtre pentru a filtra interogarile care includ termeni de marca sau care nu au legatura cu marca, in functie de segmentul pe care il analizati.