Centrul de suport tehnic Magister functional si in week end

Incepand cu 1 mai 2012, comerciantii mici si mijlocii care utilizeaza platforma software pentru retail SmartCash RMS pot apela centrul de suport tehnic Magister inclusiv in week-end.

La solicitarea comerciantilor, care inregistreaza cei mai multi clienti in magazine la sfarsit de saptamana, compania Magister a prelungit programul centrului de suport tehnic, astfel incat sa poata solutiona sesizarile si in week-end. Astfel, centrul functioneaza acum dupa urmatorul program:
– de luni pana sambata intre orele 09:30 – 18:30;
– duminica intre orele 09:30 – 13:30.

Pentru semnalarea si solutionarea rapida a oricarei probleme tehnice, clientii Magister pot apela numarul unic de apel 021.569.36.99, avand la dispozitie 50 de linii simultane de acces telefonic.

Magister ofera solutii complete hard-soft pentru magazine mici sau medii, individuale sau in retea. Solutiile Magister sunt completate de un set de servicii post-implementare foarte riguros definite si urmarite, astfel incat clientul sa beneficieze de schema optima de exploatare a solutiei primite.

Magister este dezvoltatorul platformei software SmartCash RMS, singurul brand romanesc de software pentru managementul magazinelor mici si medii, individuale sau in retea, avand in portofoliu zece produse complementare, rezultatul multor ani de experienta in domeniul retail. Este singura suita romaneasca de produse software ce acopera complet si complex nevoile comerciantilor mici si mijlocii.