Ce tip de gazduire aleg pentru site ul companiei mele?

Crearea unui site si optimizarea lui din punct de vedere SEO a devenit o componenta foarte importanta. Fara aceste notiuni de baza, nicio companie nu ar supravietui in mediul online. Inainte de a-ti crea propriul site web, e bine sa stii ca ai la dispozitie mai multe variante din care o poti alege exact pe cea care ti se potriveste.

In ceea ce priveste optimizarea SEO, se realizeaza de asemenea in mai multe moduri. Pentru a descoperi toate acele tehnici de optimizare, poti accesa www.SeoPower.ro pentru a intelege mai bine despre ce este vorba cu aceasta noua strategie de pozitionare a brandului in mediul online.

Iata o lista cu tipuri de gazduire:

Gazduirea free – este solutia ideala pentru cei care au blog-uri personale. Acest lucru se poate face pe WordPress, de exemplu. Insa, in cazul acesta, proprietarul nu poate beneficia de un nume propriu. Limite vor aparea si in ceea ce priveste partea de interfata.

Shared Hosting – in aceasta situatie, un server distribuie resurse catre mai multe website-uri. In felul acesta tu, in calitate de companie, imparti gazduirea cu alte site-uri ale altor companii. Aceasta metoda poate genera probleme de ordinul securitatii sau chiar al performantei.

Server dedicat – asta inseamna ca resursele sunt transferate exclusiv catre site-ul companiei tale. Acest lucru te va ajuta sa rulezi mai repede si sa ai trafic mai mare. Bineinteles, costurile cresc, iar daca pentru varianta shared platesti incepand de la 1 euro pe luna, aici suma incepe de la 50 de euro pe luna.

Printre celelalte modalitati se numara si VPS-ul, VDS-ul sau cloud-ul. Pentru a face alegerea corecta, este bine sa cantaresti in detaliu fiecare nevoie pe care compania ta o are. In felul acesta, vei reusi sa faci alegerea potrivita nu in functie de interesele si dorintele tale personale, ci, in interesul succesului companiei.

Totodata, trebuie sa ai in vedere si un pachet de servicii de promovare. Ce este o companie, daca nu a auzit nimeni de ea? Probabil o companie falimentara. De aceea, directorii de firme private trebuie sa acorde o atentie deosebita capitolului de optimizare SEO pentru ca, in felul acesta, isi va face compania cunoscuta in mediul online.

Vizitatorii pe care ii atragi catre site-ul tau sunt cei care, in viitor, se poate sa iti devina clienti. Avand o paleta atat de extinsa de variante in mediul virtual, utilizatorul isi bazeaza de cele mai multe ori increderea pe motorul de cautare Google, cel mai renumit din tara noastra.

Astfel, pentru ca tu sa ajungi in fata utilizatorului, trebuie mai intai sa impresionezi motorul de cautare; sa-i demonstrezi ca ai continut relevant, de calitate, care poate satisface nevoile utilizatorului si sa-i dovedesti ca ai girul altor site-uri de incredere.