Ce își dorește generația Z de la noile locuri de muncă?

1 august 2021
Autor:
WEBDESK

Generația Z sau iGeneration este cea mai discutată generație în momentul actual pentru că ea va dicta viitorul nostru în câțiva ani. La nivel economic și industrial, toți ochii sunt ațintiți pe această generație pentru a putea observa ce își dorește și cum se pot apleca companiile la nivelul doleanțelor pentru a putea să îi încurajeze să muncească productiv și să se dezvolte.

Din generația Z fac parte toate persoanele care s-au născut după anul 1995 până în anul 2010. Persoanele care fac parte din generația Z se nume și „nativii digitali” pentru că s-au născut având parte de tehnologie: telefoane mobile, internet, etc. Desigur, generația după 2010 are parte de tehnologie mult mai avansată față de generația Z, dar încă sunt copii.

Conform studiilor, atunci când vine vorba despre generația Z, există anumite dorințe pe care tinerii le au de la angajator – sau cel puțin viziunea lor asupra calității de angajat.

Flexibilitate

Vrei să atragi un „nativ digital” în compania ta? Atunci încearcă cu un program flexibil. Generația Z nu vedem un program fix de la ora 9 la ora 17, ci dorește un program care să îi permită să lucreze în ture și după bunul plac. De asemenea, mare parte din generația Z își dorește program de muncă hibrid: birou – acasă deoarece în așa mod poate să rămână conectată la ambele medii: privat și profesional.

Digitalizare

Generația Z este despre digitalizare și nu este de mirare că o bună parte din membrii generației Z sunt atrași de munca online în detrimentul celei manuale învățată în școlile profesionale. Dacă profilul companiei ține de social media, IT, marketing online, videochat, atunci cu siguranță „nativii digitali” vor fi atrași.

Stres scăzut

Cerințe precum: a lucra sub presiune, nu sunt acceptate de generația Z. De ce? Pentru că a văzut efectele devastatoare ale sindromului de burnout manifestate de generația Millennials și a ales să pună sănătatea deasupra jobului sau a banilor. Generația Z îmbrățișează ideea de sarcini, dar nu și de stres psihic din parte angajatorilor, fiind foarte atentă la toate detalii ce i-ar putea afecta sănătatea.

Stabilitate

Dacă aveai impresia că generația Z este rebelă, ai greșit. Tinerii sunt foarte calculați și doresc stabilitate atunci când vine vorba despre locul lor de muncă ca urmare a faptului că au crescut în perioadă de criză economică, învățând importanța unui loc de muncă și a stabilității financiare.

Bani

Fiecare persoană își dorește bani, dar generația Z mai mult ca alte generații. Ca urmare a faptului că știu ce înseamnă criză economică, tinerii digitali doresc un loc de muncă menit să le ofere venituri ridicate – sau cel puțin venituri menite să le asigure traiul individual.

Dacă vrei să ai parte de câți mai mulți tineri din generația Z – generați caracterizată ca fiind creativă, inovativă, muncitoare și foarte calculată -, atunci ar trebui să ai în vedere cerințele lor.

Printre companiile care au atras un număr cresc de tineri din generația Z se număr: studiourile de videochat (precum cel mai bun studio de videochat din Bacău: https://www.enjoystudios.ro/), companiile de IT, etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram