fbpx

Ce activitati pot sa fie efectuate cu ajutorul Aplicatiei SSM

Aplicatia Easy SSM ajuta fimele sa gestioneze corect si simplu toate aspectele ce tin de protectia muncii si de siguranta in munca, de stingerea incendiilor. Aceasta varianta online este simplu de folosit si are multiple avantaje. Unele dintre acestea sunt cele legate de costurile reduse, de eficienta in munca si de timpul bine investit. Iata mai jos activitatile care se pot efectua cu ajutorul aplicatiei Easy SSM:

  1. Instructaje SSM-SU/PSI Online

Instructajele sunt extrem de importante pentru o buna desfasurare a activitatii. Siguranta si protectia in munca sunt elemente care nu pot sa lipseasca din diverse domenii de activitate. Firmele mici si mari pot sa beneficieze de avantejele de a folosi aplicatia Online. Toate informatiile sunt primite online, precum si instructajele si testarile angajatilor. Orice pas este bine organizat cu ajutorul aplicatiei, care eficientizeaza intreg procesul.

  1. Audit predefinit

Inspectiile care nu sunt planificate pot sa fie o sursa de neliniste. Cu ajutorul aplicatiei Easy SSM se pot afla toate informatiile necesare pentru o buna desfasurare a activitatii, care sa fie in termenii doriti de lege. Auditul predefinit poate sa fie un avantaj semnificativ pentru orice firma care alege sa floseasca varianta online, prin aplicatia Easy SSM.

  1. Planificarea tuturor activitatilor

Toate activitatile pot sa fie planificate cu ajutorul acestei aplicatii. Sistemul este usor de folosit si poate sa fie intuitiv. Organizarea foarte buna duce la rezultatele dorite. Asadar, planificarea din timp, chiar si pentru un an intreg, poate sa fie solutia mult asteptata.

  1. Notificarile se primesc prin intermediul E-Mail

Pentru a avea un control extrem de bun asupra rezultatelor si asupra activitatilor ce trebuie sa se desfasoare in cadrul firmei, notificarile din aplicatie se primesc prin E-mail. Astfel nu exista posibilitatea de a uita sau de a depasi termenele propuse pentru a indeplini anumite activitati. Totul este bine organizat si eficient.

  1. Se poate tine evidenta personalului

Un alt element important al acestei aplicatii este cel legat de evidenta personalului. Totul este conform legii. Procedurile se desfasoara tinand cont de indicatiile primite.

  1. Se pastreaza documentatiile si rapoartele pentru date ulterioare de folosire

Nu trebuie sa va faceti griji in ceea ce priveste documentatiile importante ale firmei. Orice raport este pastrat in mediul online si poate sa fie folosit la nevoie. Oricand este necesar, informatiile de care aveti nevoie pot sa fie accesate. Ele sunt la indemana oricarei persoane care are contul si parola pentru a folosi aplicatia. In concluzie, aplicatia Easy SSM este un ajutor important in buna desfasurare a tuturor procedurilor de protectia muncii, de siguranta in munca si stingere a incendiilor.