Carlsberg celebreaza 100 de zile pana la debutul UEFA EURO 2012

2 martie 2012
Autor:
dowmedia08

Carlsberg, sponsor oficial al UEFA EURO 2012™, este astăzi gazda unui eveniment media internaţional, organizat la sediul central de la Copenhaga, celebrând astfel 100 de zile până la începerea competiţiei. Peter Schmeichel, legendarul portar al Manchester United şi al naţionalei Danemarcei, este gazda evenimentului, în calitatea sa de ambasador internaţional al Carlsberg.

"Astăzi este o zi extraordinară pentru Carlsberg. Au mai rămas exact 100 de zile până la startul următorului Campionat European şi sunt mândru să spun că energia noastră se concentrează, din nou, pe interacţiunea cu numeroşii fani care se vor bucura de competiţia din această vară. Carlsberg a arătat întotdeauna o dedicare faţă de fanii, suporterii şi iubitorii fotbalului şi are o istorie excelentă în ceea ce priveşte sponsorizările Campionatului European" - Peter Schmeichel, Ambasador Internațional Carlsberg.

"De-a lungul celor peste zece ani de prezență în România, Carlsberg a atras aprecierea consumatorilor prin implicarea sa în lumea sportului. Anul acesta este anul fotbalului, iar Carlsberg doreşte să marcheze statutul de bere oficială a UEFA EURO 2012™ şi în România, printr-o serie de activări: de la promoții in-store şi HoReCa, până la campanii în media tradițională, dar şi neconvențională.", afirmă Doron Zilberstein, Vice-Preşedinte Marketing URBB.

Carlsberg, sponsor oficial al UEFA EURO 2012™

La nivel internațional, Carlsberg a sponsorizat UEFA EURO, unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume, timp de mai bine de un sfert de secol. UEFA EURO 2012™ reprezintă a şaptea ediție consecutivă de când Carlsberg este partener oficial. Carlsberg a încercat în permanență să ofere experiențe inedite fanilor din întreaga lume, prin intermediul activităților şi parteneriatelor pe care le dezvoltă, iar EURO 2012™ nu va fi o excepție. În cadrul acestui eveniment, Carlsberg va lansa o noua iniţiativă, Taberele Fanilor.

Aceste tabere sunt construite pe baza experienţei acumulate în cadrul festivalurilor mari şi oferă un mediu distractiv şi accesibil, unde fani din diferite ţări se pot întâlni pentru a-şi susţine echipa, a viziona meciuri şi pentru a savura o bere.
Dacă în 2008, la UEFA EURO au participat aproximativ 1.1 milioane de spectatori, anul acesta organizatorii aşteaptă 1.4 milioane de fani din toată Europa la meciurile care vor avea loc în Polonia şi Ucraina.

Implicarea de durată a Carlsberg în fotbal

Colaborând din anul 1988, Carlsberg este unul dintre cei mai constanţi sponsori ai Campionatelor Europene de Fotbal, având calitatea de Partener Oficial al UEFA EURO 2012™.

Brandul are o activitate bogată în lumea fotbalului prin sponsorizări semnificative ale echipelor naţionale şi campionatelor internaţionale. Încă din 1970, Carlsberg a fost primul sponsor comercial al echipei naţionale şi al ligii naţionale din Danemarca. Această colaborare se menţine şi în prezent, alături de parteneriate cu echipele naţionale ale Angliei, Irlandei şi Serbiei.

În fotbalul de club, Carlsberg se mândreşte cu parteneriate atât în Europa, cât şi în afara ei, inclusiv asocierea de durată cu FC Liverpool, un parteneriat anunţat recent cu Arsenal, precum şi cu Tottenham Hotspur (Anglia), FC Copenhaga, OB-Odense (Danemarca), Hamburger SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Germania), FC Porto (Portugalia) şi multe altele.

Despre Carlsberg în România
Produsă după rețeta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de piețe din întreaga lume, România fiind una din piețele pe care această marcă este prezentă.

Brandul Carlsberg a pătruns pe piața din România în anul 2001, iar în prezent deține o poziție puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă şi participând activ la crearea unor momente unice în viața consumatorilor.

În anul 2011, marca Carlsberg a anunţat la nivel internaţional o nouă poziţionare, ce încurajează consumatorii să celebreze actele mici de curaj, să iasă în faţă şi să fie încrezători. Nu întâmplător, consumatorii Carlsberg sunt cei care răspund în mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degrabă înclinaţi să sărbătorească, să se bucure şi să aprecieze astfel de valori precum încrederea în sine, curajul şi determinarea.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram