Campania Praktiker “De la casa la acasa” premiata la EFFIE Awards

30 iunie 2015

Campania „De la casa la acasa” a urmarit repozitionarea Praktiker in contextul actual al pietei de bricolaj, dar si identificarea unui teritoriu relevant si distinct pe piata „Do it Yourself” din Romania.
”Este un premiu cu care ne mandrim si care arata ca mesajul pe care l-am evidentiat prin intermediul campaniei, a ajuns la oameni. In loc sa castigam clienti doar prin preturi si promotii, ne-am dorit implicarea directa in aventura repozitionarii brandului. Cu alte cuvinte, am oferit o foarte mare varietate de produse la preturi accesibile, prin care clientii isi pot transforma spatiul personal in “acasa”, a declarat Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.
Conceptul campaniei Praktiker a fost dezvoltat pornind de la ideea de atasament al romanilor pentru locuintele lor, abordand mesajele in maniera emotionala, iar portofoliul produselor a fost axat pe segmentul Home Improvement.
”De la casa la acasa” a generat o crestere a vanzarilor cu 14.25 % in perioada iulie-decembrie 2014.
Campania a fost implementata la nivel national si a inclus executii pe TV, OOH, tranzit si, bineinteles digital si a fost dezvoltata de echipa de creatie a DDB.
In prezent, Praktiker are 28 de magazine in tara si in Bucuresti si se bucura de recunostinta si aprecierea clientilor pentru gama extinsa de produse, acestia avand la dispozitie o oferta cu peste 40.000 de optiuni, dar si pentru calitatea acestora.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram