
Începând din această lună, conducătorii auto români pot accesa pagina de Facebook Bridgestone.România pentru a afla cele mai noi informații despre liderul mondial în producția de anvelope și alte produse din cauciuc.
Fanii paginii vor avea acces la conținut video exclusiv Bridgestone, lansări de produse inovative și evenimente ale industriei, precum și competiții, sugestii și sfaturi de la experți de renume mondial.
„Era digitală este tot mai proeminentă și asta se reflectă și în inițiativele de marketing ale Bridgestone, ca o combinație de activități tradiționale și digitale. Am observat din experiența noastră pe piața locală că social media devine un canal eficient de comunicare cu clienții, motiv pentru care ne-am dorit să îi ținem informați și să le fie ușor să intre în dialog cu noi prin Facebook” a declarat Daniela Martinez, PR&Communication Manager, Bridgestone South Region.
Bridgestone își dorește să consolideze prezența solidă în România și să recompenseze clieții loiali ai brandului, precum și să atragă noi fani, prin oferirea unui conținut premium care să se potrivească stilului de viață al consumatorului român și nevoilor sale.
Pagina de Facebook Bridgestone România se alătură altor 10 pagini europene de Facebook ale brandului din țări precum Marea Britanie, Italia, Germania, Spania, Franța, Polonia, Portugalia, Irlanda, Danemarca și Suedia.
Toate drepturile rezervate - LivePR - AiPress.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro