Bookings Manager o aplicatie inovativa de gestionare a rezervarilor turistice

Internetul este și va ramane pentru o perioadă îndelungată de timp de actualitate, iar din această cauză multe companii au făcut primul salt către mediul online. Cum? Prin configurarea unui site web. În timp, internetul a început să nu mai fie privit doar ca o platformă de publicitate și promovare, ci ca o platformă de afaceri activă și interactivă.

De asemenea, internetul este un egalizator pentru întreprinderile mici și mijlocii, oferindu-le antreprenorilor ocazia de a se folosi de strategii asemănătoare pentru a reduce diferențele impuse de concurență. Este ușor de înțeles, căci în momentul de față orice unitate de cazare care iși pune serviciile în prim plan poate avea o prezență web la fel de activă precum un hotel de cinci stele. Această omogenitate a reprezentat o premisă fructuoasă pentru evoluția rezervărilor online în aria turismului, evoluție care este acum posibilă cu ajutorul aplicațiilor inovative ce promit a simplifica munca persoanelor care se ocupă de gestionarea cazărilor.

Însă, fiecare nouă invenție adusă în mediul online are tendința de a fi privită cu o oarecare timiditate, iar din această cauză am solicitat sfaturile specialiștilor din spatele platformei Vacanța, care au definit  recent  o astfel de aplicație de gestiune. Numele său este Bookings Manager, iar in rândurile ce urmează vom detalia împreună avantajele pe care le propune unitaților de cazare înregistrate și active.

Posibilitatea de a actualiza rezervările 24/7

Mulți clienți navighează pe internet în afara orelor de program, iar din această cauză este mult mai probabil ca ei să efectueze rezervările într-un interval orar atipic sau cel puțin să-si incerce norocul chiar și după terminarea programului afișat pe website. În cazul în care există un operator ce poate prelua apelul clientului, acesta poate introduce datele aferente în aplicația Bookings Manager indiferent de oră, fiindu-i necesare doar o conexiune la internet și un dispozitiv electronic de navigare. Dispare astfel problema notițelor pe caiet și a solicitărilor adiacente venite din partea clienților, care de multe ori sunt uitate până în ziua în care se efectuează check in-ul.

Lipsa comisioanelor

Plătind pentru rezervările primite pe portalurile de specialitate, antreprenorii unităților de cazare efectuează plăți din veniturile viitoare, de care sunt siguri. Spre deosebire de promovarea în mediul online sau offline, care poate avea sau nu rezultatele așteptate, o rezervare efectuată are 90% șanse să se concretizeze. Site-ul administrat de Pontica Travel Mangalia, numit Vacanța, oferă acces gratuit unităților de cazare înregistrate la aplicația Bookings Manager pentru o perioadă suficient de vastă pentru a-i descoperi avantajele. Astfel, unitățile de cazare din Straja au ocazia sa testeze și să utilizeze aplicația pentru gestionarea rezervarilor efectuate atât pentru sezonul de iarnă, cât și pentru cel de primăvară, serviciul fiind oferit gratuit pentru o perioadă ce cumulează nouă luni, înainte de a plăti comision pentru serviciile primite.

Oferă o privire de ansamblu asupra disponibilităților

Atunci când vorbim despre rezervări prima problemă care apare în mintea proprietarilor este cea a organizării optime. Prin utilizarea aplicației Bookings Manager este mult mai ușor să verificați disponibilitatea unui anumit tip de cameră, ele fiind denumite sugestiv la prima introducere în platformă.

Datele sunt incluse într-un sistem structurat

Platforma Vacanța a pornit cu gândul la acest obiectiv în momentul în care a configurat această aplicație de gestionare a cazărilor. Acum, cu ajutorul acesteia puteți obține și o bază de date amplă, toate datele de identificare ale clienților fiind incluse în aplicație. În plus, prin intermediul unui instrument structurat puteți urmări statistic numărul rezervărilor respectate, dar si procentul celor anulate. De asemenea, vă puteți forma o impresie asupra perioadelor propice, alcătuind oferte si pachete turistice pentru momentele mai puțin aglomerate ale anului.

Reduce volumul de lucru al persoanelor care administreză unitățile de cazare

În primul rând, este eliminată în totalitate greșeala umană, fiind diminuat riscul de a face rezervări pentru camerele care nu mai sunt disponibile. Având în vedere faptul că întreg procesul este automatizat, dumneavoastră nu veți mai ajunge în situația de a vă justifica în fața clienților pentru erorile efectuate, aspect care o vă influențeze pozitiv reputația în sectorul turistic. De asemenea, nu trebuie să mai angajați o persoană care are rolul de a verifica munca întreprinsă de ceilalți, toate datele fiind incluse în Bookings Manager într-un mod centralizat.