fbpx

Beneficiile Pixelului Facebook 2020

ghid de facebook ads 2020

Dacă utilizați anunțuri Facebook – sau intenționați să le utilizați pe viitor pentru a atrage noi clienti in afacerea dumneavoastra – trebuie să începeți să utilizați imediat un singur instrument cheie. Facebook Pixel vă va ajuta să beneficiați la maxim de bugetul dvs. publicitar social. Iată tot ce trebuie să știți despre cum funcționează.

 

Ce este pixelul Facebook si cum va ajuta afacerea?

 

Pixelul Facebook este codul pe care îl plasați pe site-ul dvs. web. Colectează date care vă ajută să urmăriți conversiile din anunțurile Facebook, să optimizați anunțurile, să creați audiențe direcționate pentru anunțurile viitoare și să faceți remarket pentru persoane care au întreprins deja un fel de acțiune pe site-ul dvs. web.

 

Funcționează prin plasarea și declanșarea cookie-urilor pentru a urmări utilizatorii, în timp ce interacționează cu site-ul dvs. web și cu reclamele dvs. Facebook.

 

Au existat câteva tipuri diferite de pixeli: pixelul de conversie Facebook și pixelul de audiență personalizata Facebook. Facebook a întrerupt pixelul de urmărire a conversiilor în 2017. Dacă utilizați pixelul de conversie Facebook, va trebui să comutați.

 

Puteți afla cum să faceți acest lucru în acest articol de ajutor de afaceri Facebook. Dacă utilizați vechiul pixel de audiență personalizat, aceste instrucțiuni explică cum să faceți upgrade la pixelul curent.

 

De ce trebuie să configurați pixelul Facebook

 

Pixelul Facebook oferă informații importante pe care le puteți utiliza pentru a crea anunțuri Facebook mai bune și pentru a vă orienta mai bine. Datele oferite de catre pixeli de urmărire Facebook vă ajută să vă asigurați că anunțurile dvs. sunt văzute de persoanele care sunt cel mai probabil să ia măsurile dorite. Acest lucru vă permite să îmbunătățiți rata de conversie a anunțurilor Facebook și să obțineți un ROI mai bun.

 

Chiar dacă nu utilizați încă reclame Facebook, ar trebui să instalați acum pixelul Facebook. Va începe colectarea datelor imediat, astfel încât să nu mai fi necesar să începeți de la zero atunci când sunteți gata să creați primul dvs. anunț Facebook.

 

Cum puteți utiliza pixelul Facebook? Iată doar câteva moduri în care pixelul vă poate ajuta să vă îmbunătățiți rezultatele de marketing pe Facebook.

 

1.Utilizați urmărirea conversiilor Facebook

 

Pixelul Facebook vă permite să vedeți cum interacționează oamenii cu site-ul dvs. web după ce vă vizionează anunțul pe Facebook.

 

Puteți chiar să urmăriți clienții pe dispozitivele lor. Acest lucru vă permite să vedeți dacă oamenii tind să vadă anunțurile dvs. pe mobil, dar să treacă la un desktop înainte de a cumpăra. Sau, poate este invers. Aceste informații vă pot ajuta să vă perfecționați strategia publicitară și să vă calculați rentabilitatea investiției.

 

2.Folosiți retargetingul pe Facebook

 

Datele de pixeli de retargeting Facebook și anunțurile dinamice vă permit să afișați anunțuri vizate persoanelor care v-au vizitat deja site-ul. De exemplu, puteți arăta oamenilor un anunț pentru produsul exact pe care l-au abandonat într-un coș de cumpărături sau adăugat la o listă de dorințe de pe site-ul dvs. web.

 

3.Creați audiențe similare

 

Facebook își poate folosi datele de direcționare pentru a vă ajuta să creați o audiență similară a persoanelor care au like-uri, interese și demografii similare cu persoanele care interacționează deja cu site-ul dvs. web. Aceasta vă poate ajuta să vă extindeți baza de clienți potențiali.

 

4.Optimizați anunțurile Facebook pentru conversii

 

Puteți utiliza datele oferite de catre pixeli de urmărire Facebook pentru a vă optimiza anunțurile Facebook pentru evenimente de conversie specifice pe site-ul dvs. web. Fără pixel, singura conversie pentru care poți fi optimizată este clicurile pe link-uri. Cu ajutorul pixelului, vă puteți optimiza pentru conversiile care se aliniază mai îndeaproape cu obiectivele de afaceri, cum ar fi achizițiile și înregistrările.

 

5.Optimizați anunțurile Facebook pentru valoare mai mare pentru useri

 

Pe măsură ce Facebook colectează date despre cine cumpără de pe site-ul dvs. și cât cheltuiesc, acesta vă poate ajuta să optimizați audiența publicitară în funcție de valoare. Acest lucru înseamnă că va afișa automat anunțurile dvs. persoanelor care sunt cel mai probabil să facă achiziții de mare valoare.

 

6.Obțineți acces la mai multe instrumente și valori publicitare Facebook

 

Doriți să utilizați campanii de conversie web, audiențe personalizate de pe site-ul dvs. web sau reclame dinamice? Puteți face acest lucru numai dacă ați instalat pixelul Facebook. De asemenea, aveți nevoie de pixel pentru a urmări valori precum costul pe plumb sau costul pe conversie.

 

Aflati mai multe despre cum sa dezvoltati campanii de succes prin Facebook Ads pe www.star-marketing.ro