Bayer îşi continua parcursul de succes şi se dedica ştiinţelor vieţii

9 noiembrie 2015

Bayer îşi continuă parcursul de succes şi se dedică ştiinţelor vieţii
• Bayer îşi va modifica structura organizaţională începând cu 1 ianuarie 2016
• Activitatea companiei se va desfăşura prin intermediul a trei divizii: Pharmaceuticals, Consumer Health şi Crop Science pentru o integrare cât mai bună şi promovarea valorilor definitorii ale brand-ului Bayer
• Toate cele trei divizii sunt deja prezente în România şi formează o echipă de peste 200 de angajaţi

Bucureşti, 9 noiembrie 2015 – Un secol şi jumătate de activitate şi expertiza de top dobândită în această perioadă au propulsat Bayer în rândul celor mai cunoscute şi de încredere brand-uri din lume. După listarea Covestro (anterior Bayer Material Science) la bursa de valori în octombrie 2015 şi pentru a îşi continua misiunea de a îmbunătăţi calitatea vieţii în toate formele ei ─ pentru oameni, animale şi plante─, Bayer îşi va desfăşura activitatea de management operaţional începând cu 1 ianuarie 2016 prin intermediul a trei divizii: Pharmaceuticals, Consumer Health şi Crop Science.
Diviziile vor fi parte componentă a unei organizări integrate sub umbrela puternicului brand Bayer, cu accent pe competenţele cheie aferente domeniului lor de activitate ─ cercetare şi dezvoltare, producţie, respectiv vânzări şi marketing.

Bayer în România

În România, compania Bayer activează cu toate cele trei divizii şi are peste 85 de ani de prezenţă pe piaţa locală. În timp ce sediul central este în Bucureşti, jumătate din cei 200 de angajaţi asigură operaţiunile la nivel naţional, accentuând astfel orientarea către consumatori. 2014 a fost un an de succes pentru Bayer în România, cu o creştere a vânzărilor de aproape 11%, datorată în mare parte business-ului în domeniul agriculturii ─ prin lansarea a trei noi produse şi diviziei medicale, care a contribuit cu trei produse noi şi inovative destinate cardiologiei, oftalmologiei şi contracepţiei pe termen lung.

“Noua structură pe care Bayer o va adopta începând cu anul 2016 este în deplină concordanţă cu preocuparea noastră pentru ştiinţele vieţii. Statutul de organizaţie integrată sub umbrela puternicului brand Bayer ne oferă o poziţie şi mai avantajoasă, prin îmbunătăţirea suplimentară a capacităţii de inovare” a spus Andreas Schremmer, Senior Bayer Representative pentru Bayer Country Group România & Bulgaria.

“Prin toate activităţile Bayer, urmărim unul şi acelaşi scop: acela de a îmbunătăţi viaţa oamenilor din întreaga lume. Angajamentul faţă de inovaţie, implicarea echipelor noastre şi resursele pe care le investim în cercetare şi dezvoltare sunt secretele succesului nostru şi ne permit să ne menţinem în postura de lider în domeniul medical şi în agricultură. Am convingerea că şi în viitor compania se va dezvolta în acelaşi mod ambiţios şi vom putea oferi din ce în ce mai multe răspunsuri valoroase la provocările tot mai mari ale secolului XXI, atât la nivel global cât şi în România” a adăugat Andreas Schremmer

Implicare şi inovaţie pentru România

La nivel local, Bayer şi-a continuat misiunea de a contribui la o viaţă mai bună în anul 2015, prin dezvoltarea unor proiecte în domenii esenţiale pentru români, precum educaţia şi agricultura.

Un exemplu în acest sens este implementarea Laboratorului de Ştiinţe Bayer în cadrul săptămânii «Şcoala Altfel», în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Bucureşti. Proiectul şi-a propus să trezească interesul copiilor pentru ştiinţă, printr-o abordare unică, aplicată, extrem de atractivă şi totodată instructivă. Împărţite în două grupe ─ agricultură şi medicină, experimentele practice desfăşurate în incinta Laboratorului de Ştiinţe Bayer au fost coordonate de şase olimpici naţionali la Chimie şi Biologie. Pe parcursul celor cinci zile în care porţile Laboratorul au fost deschise, peste 1400 de elevi au descoperit legătura dintre ştiinţă şi o viaţă mai bună într-un mod inedit.

Asigurarea necesarului de hrană pentru populaţia în continuă creştere este una dintre cele mai mari provocări ale omenirii. În acest context, importanţa şi potenţialul agriculturii în dezvoltarea economică a României, precum şi nevoia de a asigura sustenanbilitatea surselor de hrană au fost subliniate prin inaugurarea Centrului de Inovaţie Agrotehnologică, în luna iunie în localitatea Iazu, judeţul Ialomiţa (ferma Tehnoloplant). Centrul de Inovaţie este o platformă ce oferă fermierilor acces la o gamă largă de informaţii inovative, de la suportul extins în îmbunătăţirea propriei expertize şi o mai bună înţelegere a produselor Bayer CropScience, până la informaţii despre tehnologia şi managementul culturilor în funcţie de situaţiile specifice din România. Investiţia ─ dezvoltată în colaborare cu Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale ─ este estimată la o jumătate de million de Euro şi va oferi o experienţă educaţională la cel mai înalt nivel studenţilor din acest domeniu.

La nivel global, Bayer este dedicat principiilor sustenabilităţii şi rolului său de cetăţean corporativ responsabil din punct de vedere etic şi social. De aceea, este important să contribuim la viabilitatea societăţii în viitor şi să creăm valoare prin diverse modalităţi. În cadrul acestui angajament social, Bayer realizează investiţii strategice în domeniul ştiinţei şi educaţiei, sănătăţii, nevoilor sociale şi proiectelor comunitare. În 2014, Bayer a oferit aproximativ 49 de milioane de Euro pentru activităţi de acest fel. Ca şi în cazul operaţiunilor sale de business, angajamentul Bayer la nivelul societăţii se bazează pe spiritul de inovaţie şi pionierat.

Persoană de contact:
Ruxandra Pirojoc
E-Mail: [email protected]

Declaraţii anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram