Antreprenorii romani au acum la dispozitie un serviciu integrat de consultanta specializata si asistenta online

Bucuresti, 13 Septembrie 2010 – Cei care doresc sa inceapa o afacere, sau aceia care au dezvoltat deja un business si iau in considerare vanzarea acestuia, pot gasi sprijin prin serviciul BizSuport de consultanta si asistenta online, dedicat cerintelor specifice care apar in aceste stadii. BizSuport ofera de asemenea consultanta investitorilor interesati de participarea intr-un startup sau achizitia unei afaceri mature.

Antreprenoriatul este o alternativa care castiga tot mai mult teren si in Romania, iar efectele perioadei de criza au accentuat interesul multor profesionisti pentru deschiderea propriei afaceri. In acelasi timp, se observa nevoia unei preocupari mai ridicate pentru aspectele fundamentale in dezvoltarea unei afaceri, precum planificarea strategica si financiara.

“Chiar daca in trecut accentul s-a pus de multe ori in mediul romanesc pe intuitie si poate mai putin pe o strategie clar formulata, tendinta tot mai evidenta este spre o abordare structurata a demararii si dezvoltarii unei afaceri. Piata locala de consultanta in management este foarte dinamica, cu toate acestea firmele specializate se orienteaza cu precadere catre jucatori mari, cu pozitii de top. BizSuport s-a nascut din dorinta de a sustine antreprenorii si afacerile de talie mica si mijlocie prin servicii de consultanta strategica adaptate nevoilor specifice ale acestora, precum si unor bugete reduse”, declara Adriana Suba, managing director al BizSuport.

Serviciile BizSuport destinate celor care doresc demararea si dezvoltarea unei afaceri includ testarea fezabilitatii ideii de afaceri, pregatirea planului de afaceri si a proiectiilor financiare, conceperea unui model de afaceri inovativ si identificarea de avantaje competitive sustenabile.

Pentru antreprenorii care au dezvoltat deja un business si iau in considerare vanzarea acestuia, BizSuport preia partial sau integral activitatile din cadrul procesului de exit. “Principalele motive pentru care foarte multe dintre tranzactiile mici esueaza sunt legate de lipsa unui marketing adecvat in ceea ce priveste atragerea potentialilor investitori, precum si lipsa de experienta in evaluarea afacerii si coordonarea discutiilor de negociere. Un consultant aduce valoare adaugata prin prezentarea afacerii intr-un mod care sa atraga interesul investitorilor si asigura maximizarea rezultatelor prin structurarea unui proces eficient de vanzare”, a adaugat Adriana Suba.

Antreprenorii care doresc sa-si vanda afacerea beneficiaza prin intermediul BizSuport si de o platforma online de anunturi, dedicata exclusiv segmentului de afaceri. “Dorim sa facilitam contactul dintre furnizori si antreprenori si sa contribuim la crearea unor parteneriate de succes prin punerea la dispozitie a unui serviciu de anunturi documentate si serioase”, spune Adriana Suba.

Complementar, BizSuport vine si in intampinarea investitorilor care sunt interesati de finantarea unui startup sau achizitia unei afaceri deja dezvoltate cu servicii de project screening, evaluare preliminara sau coordonarea procesului de investitie. “Incercam sa ne adresam unui numar cat mai ridicat de potentiali investitori, indiferent de experienta si marimea fondurilor disponibile, si sa argumentam cu succes ideea de plasare a capitalului disponibil intr-o afacere. Serviciile destinate investitorilor au ca obiectiv identificarea si analiza celor mai bune oportunitati de afaceri, precum si investitia in cei mai buni termeni in afacerile vizate”, a adaugat managing director-ul BizSuport.

In completarea serviciilor de consultanta, BizSuport ofera si o platforma online destinata antreprenorilor si investitorilor, care include tutoriale, analize si alte resurse utile, un serviciu de anunturi gratuite si o colectie de link-uri catre rapoarte recente privind evolutia celor mai importante sectoare din economie.

Serviciile si platforma de anunţuri sunt disponibile pe www.biz-suport.ro