„Ana si Cornel” implementeaza un sistem inovator de rotiserie in magazinele proprii

3 mai 2015

Cu o traditie de 20 de ani si avand peste 800 de angajati, compania a devenit unul dintre primii trei jucatori de pe piata. Prin implementarea acestui nou serviciu, Ana si Cornel isi continua planurile de extindere si de introducere a solutiilor inovatoare si viabile pentru clientii sai.

Astfel, magazinele Ana si Cornel din Mizil, Ploiesti, Urlati, Urziceni, Bacau, Buzau, Ramnicu Sarat si Braila vor beneficia de pui proaspat la rotisor, preparat dupa o reteta de familie, la unul dintre cele mai bune preturi de pe piata. Investitia vine in urma analizei tendintelor de cumparare si a evolutiei pietei pe parcursul ultimilor ani. Din dorinta de a satisface nevoile cotidiene ale clientilor pentru solutii rapide in pregatirea meselor, cu produse proaspete si delicioase, echipamentul pentru pregatirea puiului la rotisor a fost atent selectat, astfel incat sa asigure siguranta alimentara si calitatea pentru care este recunoscuta compania.

Reteta puiului la rotisor a necesitat teste diverse. Pe langa acestea, tehnologia olandeza aleasa in realizarea produsului a constituit un element important, pentru a putea oferi aceeasi calitate in toate magazinele. Astfel, a fost ales un echipament care sa ofere aceasta garantie, pastrand fragezimea carnii, aspectul si gustul produsului. Datorita procesului de preparare eco folosit, se obtine o economisire a consumului de curent de 5% in timpul perioadei de rotiserie. Ambalajul reprezinta un alt factor determinant, ce pastreaza temperatura si prospetimea puiului.

“Una dintre preocuparile noastre constante este aceea de a implementa servicii noi si de a gasi modalitati pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Rotiseria este cel mai rapid model din industrie asigurand produse fragede, delicioase si atractive pentru toti cei care ne viziteaza magazinele. A fost un pas indraznet, iar raspunsurile pozitive pe care le primim din partea clientilor ne determina sa venim mereu cu idei si propuneri de produse. Pe termen mediu si lung, intentionam diversificarea gamei de pui realizate la rotisor.” a declarat Carmina Paraschiv, Director General „Ana si Cornel”.

Activitatea companiei „Ana si Cornel” este una complexa, reunind sub aceeasi umbrela zone distincte. Portofoliul „Ana si Cornel” numara o gama larga de produse din carne precum: salamuri, carnati, specialitati crud-uscate, semipreparate si carne proaspata de porc, vita si pasare. Produsele sunt comercializate intr-o retea de 100 de magazine proprii, cu distributie nationala asigurata catre hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienti proprii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram